|
Motor | Vloeistofgekoeld, 8 kleppen, SOHC, parallelle tweecilinder met een krukhoek van 270° |
Boring x slag | 97|80 |
Cilinder inhoud | 1200 |
Comp. verhouding | 11.0:1 |
Kleppen | 12 kleppen |
Brandstof toevoer | multipoint sequentiële elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 97|72|7650 |
Max. koppel | 112|4950 |
Koppeling | Natte platenkoppeling met slip-assist |
Versnellingsbak | 6 versnellingen met Triumph Shift Assist |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.4 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Voorzijde - twin-sparconstructie van aluminium buizen. Achterzijde - tweedelig hogedruk-spuitgietwerk |
Vering voor | Omgekeerde 41-mm Showa-voorvork, big piston vork (BPF), instelbare compressie, rebound en preload. |
Vering achter | Ohlins STX40 met volledig instelbaar piggyback reservoir RSU |
Remmen voor | Dubbelle 310 mm zwevende schijven, Brembo M50 4-zuigerige radiaal monobloc klauwen |
Remmen achter | Enkele 220 mm schijf, Brembo eenzuigerige remklauw, uitschakelbaar ABS |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1405 |
Lengte | |
Breedte | 775 |
Hoogte | 1085 |
Zithoogte | 825 |
Drooggewicht | 166 |
Leverbare kleuren | zwartgeel, grijsrood |
Beschrijving | DE NIEUWE STREET TWIN
Betere prestaties, mooier uiterlijk en nog leuker om te rijden; alles aan de nieuwe Street Twin is ontworpen om optimaal te genieten. Als een belangrijke stap voorwaarts voor de meest succesvolle custom klassieker van Triumph, biedt deze nieuwe generatie meer koppelrijke Bonneville-kracht, hoger gespecificeerde apparatuur voor meer controle en comfort, nieuwe eersteklas technologie en nog veel meer premium stijl. Daarnaast zijn er veel aanpassingen mogelijk voor rijders die iets willen toevoegen aan het authentieke karakter van een moderne klassieker die wereldberoemd is vanwege zijn toegankelijke all-round prestaties, bruikbaarheid, rijgevoel en tijdloze iconische stijl.
|