Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1050 SPORT - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
Zwart, zilver
Vermogen:
92 kW
Teller:
29.013 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Triumph Tiger Sport 1050 | 2014 |  29.013 km | Topstaat!

Bouwjaar: 2014
Tellerstand: 29013km

 

Kenmerken:
  • Bouwjaar: 2014

  • Kilometerstand: 29.013 km

  • Cilinderinhoud: 1.050 cc, driecilinder

  • Vermogen: ca. 125 pk

  • Koppelrijk motorblok met soepele vermogensafgifte

Extra’s:
  • ARROW uitlaat met carbon afwerking, mooi geluid, sportieve look
  • MRA windscherm
  • ABS remsysteem standaard
  • Upside-down voorvork en verstelbare achtervering
  • Comfortabel zadel
  • Tailbag/ bagagetas met carbond afwerking ideaal om iets mee te nemen

Pluspunten
  • Zeer krachtige en betrouwbare driecilinder met breed koppel

  • Perfect voor zowel sportieve ritten als toeren

  • Lichte en precieze besturing, goede remmen

  • In uitstekende staat, weinig kilometers, klaar voor veel zorgeloze kilometers

    Kortom deze mooie Tiger Sport staat klaar voor jou, neem nu contact op!

    Prijs €7950.- inclusief 6 maanden garantie en 1 maand gratis verzekering ( dekking naar keuze).
    Inruil bespreekbaar.


    Meer info/Gebruikerservaringen van rijders:

    Motorisch:
    De 3-cilinder wordt geprezen om z’n brede koppel en goede respons, vooral vanaf middelhoge toeren. Hij is krachtig, zowel voor toeren als voor bochten.
    Inhalen gaat makkelijk omdat je al bij lagere toerentallen voldoende trekkracht hebt.

    Remmen en rijgedrag:
    De remmen (vooral vooraan) krijgen vaak complimenten: goed, krachtig, controleerbaar.
    De handling is over het algemeen erg goed. Voor sportiever gebruik en bochten voelt de motor stabiel en direct.

    Geschiktheid voor toeren / langere ritten
    Veel gebruikers vinden de Tiger comfortabel ook voor langere ritten.
    De motor wordt gezien als veelzijdig: woon-werk, toeren, bochtenwerk, hij kan alles.

    Duurzaamheid:
    Over het algemeen positieve geluiden: hij houdt zich goed, weinig corrosie zelfs na veel kilometers, mits goed onderhouden.
    Veel onderdelen zijn robuust en goed doordacht.


  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen geen probleem. Prijs 2025  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!
    Dé MOTO MORINI dealer van Noord-Nederland, plan NU je proefrit op een DEMO model!

    💰 Verkoop je je motor? Neem zonder aarzelen contact met ons op!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Louwsma Motoren
Eigen Haard 63
Balk
Plan de route
06-50266464
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion