Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 900 RALLY ARAGON EDITION - 2023

Garantie: Ja
34608 Km
WIT/GRIJS/GEEL
triumph - tiger-900-rally-aragon-edition
triumph - tiger-900-rally-aragon-edition
triumph - tiger-900-rally-aragon-edition
triumph - tiger-900-rally-aragon-edition
triumph - tiger-900-rally-aragon-edition
triumph - tiger-900-rally-aragon-edition
triumph - tiger-900-rally-aragon-edition
triumph - tiger-900-rally-aragon-edition
triumph - tiger-900-rally-aragon-edition
triumph - tiger-900-rally-aragon-edition
triumph - tiger-900-rally-aragon-edition
triumph - tiger-900-rally-aragon-edition
triumph - tiger-900-rally-aragon-edition
triumph - tiger-900-rally-aragon-edition
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2023

Zeer mooie Triumph Tiger 900 aragon Edition.
Eerste eigenaar en zeer netjes bereden.
De motor heeft zeer veel mooie accessoires zoals MRA windscherm, zijkofferrek, handvatverwarming, mistlampen, quickshifter en valbeugelset.
Het onderhoud is aantoonbaar uitgevoerd door Roke, de Triumph dealer en specialist.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
RB Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion