Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TRIDENT 660 - 2022

Garantie: Ja
1483 Km
Mat zwart
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze eigenlijk nieuwe Trident hebben we ingeruild van de eerste eigenaar.
Slechts 1483km. Betreft een origineel nederlands geleverde motorfiets.

voorzien van:
- Triumph valblokken
- TomTom aansluiting

Alle boekjes en sleutels zijn aanwezig.

Geen afleverkosten en 6 maanden garantie!
 

  • De getoonde prijs is inclusief:

    - Volle tank
    - Garantie
    - 10% korting op motorkleding bij MKC Moto
    - Tenaamstelling
    - Onderhoudsbeurt volgens opgave fabrikant.
    - Polijst- en waxbehandeling van de lak
    - Indien gewenst 10 dagen gratis verzekerd.

    Financiering en inruil mogelijk. Bekijk onze website voor de mogelijkheden.

    Tot ziens bij VN Motoren! De koffie staat klaar!


Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Boordcomputer, nieuwstaat, Originele uitlaat, Rijklaar, Stalen / RVS leidingen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
VN Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion