Nieuwsbrief:

VENT  DERAPAGE RR 125 4T - 2025

Nieuw
Zwart-rood / Wit-rood
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De nieuwe exemplaren gepresenteerd  Derapage e Baja 125 4takt Euro 5, aangeboden in versies met stalen frame en in de varianten RR met structuur erin aluminium. De enduro- en motard-modellen worden volledig vernieuwd, beginnend bij het esthetische uiterlijk en vervolgens overgaand naar het technische gedeelte in overeenstemming met de Europese regelgeving. Ze presenteren een nieuwe Minarelli 125 4T Euro 5-motor met variabele kleptiming van de nieuwste generatie die levendigheid biedt, mede rekening houdend met een nieuw chassis.

Motoren

Esthetiek en bovenbouw doen denken aan de enduro/cross-panorama, ook gedefinieerd met de versie in gedachten biker. Kenmerkende aspecten die de intentie benadrukken om de eigen identiteit naar voren te brengen, zelfs tot in de details. De graphics, omhoog witte basis en zwart voor alle geplande versies onderstreept het een nieuwe stijl van het Italiaanse merk.

De afmetingen veranderen ook met een grotere lengte en breedte 30 mm. Vanuit structureel oogpunt is het ontwerp van de nieuw 6.0-omtrekframe, aangeboden in stalen en aluminium versies bedoeld voor de RR-varianten, zoals gezegd, belooft meer stabiliteit en comfort, zelfs bij het vervoeren van een passagier. We merken ook de adoptie op van een nieuwe kalibratie van de ophanging met het oog op comfort, zowel op de weg als op alternatieve routes. Het chassis bestaat uit een 16 mm RSV41-vork met omgekeerde poten en een monoschokdemper aan de achterkant. Er zijn ook 320 mm en 220 mm Wave-modulebare remmen aan de voor- en achterzijde, om consistent en moduleerbaar te kunnen remmen op verschillende soorten wegdek.

Samen met de motor Minarelli 125 4T Euro 5-motor met variabele kleptiming Van de nieuwste generatie worden ook een elektronisch injectiesysteem, de Variable Valve Actuation en de antislipkoppeling, afhankelijk van de acceleratie, genoemd. De nieuwe kop ondersteunt functioneel optimale verbranding voor kracht en efficiëntie, zo blijkt uit de informatie.
 

Voor de exemplaren Derapage 125 en Baja 125 4T met stalen frame geldt een winkelprijs van 6150,00 euro, terwijl dat voor de versies wel het geval is RR met aluminium frame 6799,00 euro.

  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion