Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 07 ABS - 2016

8258 Km
Rood
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
*** Zeer nette Yamaha MT07 ABS met een lage kilometerstand en originele topkoffer. ***

  • Om teleurstellingen te voorkomen neem eerst altijd even contact op via email: premiummobility@hotmail.com of telefoon: 0627401144 om een afspraak te maken voor een bezichtiging/proefrit of meer informatie.   

    Kijk voor onze volledige voorraad motorfietsen op onze website.

    Al onze gebruikte motorfietsen worden standaard als volgt afgeleverd:
    - De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten en een volle tank brandstof.
    -  * 6 maanden garantie op gebruikte motorfietsen, waarbij slijtagedelen en accu’s zijn uitgezonderd en met een maximum van 3000km (tenzij anders vermeld).
    - Technisch volledig nagelopen in onze eigen moderne en uitgebreide werkplaats.
    - Gewassen en gepoetst.
    - 10 dagen gratis all-risk verzekering (ter plekke af te sluiten zodat de motor direct meegenomen kan worden).
    - Goodiebag met praktische producten.

    Afleverpakketten:
    Alle motorfietsen zijn in onze werkplaats met de grootste zorgvuldigheid nagelopen. Wilt u een langere garantie termijn dan de standaard 6 maanden of gaat u bijvoorbeeld direct een lange reis maken dan kunt u uit één van onze twee afleverpakketten kiezen.   

    - Basis (€199): 
    Dit betreft een kleine beurt waarbij we naast de standaard technische check ook de:
    - * Garantie uitbreiden naar 8 maanden met een maximum van 4000km (slijtagedelen en accu’s uitgezonderd). 
    - Motorolie verversen en het oliefilter vervangen.
    - Rem- en koppelingsvloeistof verversen.

    - Uitgebreid (€399): 
    Dit betreft een grote beurt waarbij we naast de standaard technische check ook de:
    - * Garantie uitbreiden naar 12 maanden met een maximum van 6000km (slijtagedelen en accu’s uitgezonderd)
    - Motorolie verversen en het oliefilter vervangen.
    - Rem- en koppelingsvloeistof verversen.
    - Luchtfilterbox reinigen en het element vervangen.
    - Bougie(s) vervangen.
    - Kleppen stellen tegen meerprijs, omdat dit bij vrijwel iedere motor maatwerk is kunnen we hier geen standaard tarief voor aangeven en dienen we specifiek per motor een offerte te maken.

    * De MotorGarantie voorwaarden zijn van toepassing

    We hebben alle moeite genomen om de informatie met betrekking tot het voertuig zo juist, actueel en volledig mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Opties en Accessoires:
- ABS
- Alu radiateurguards
- OEM topkoffer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
PremiumMobility
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2024 Motoroccasion