Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 07 - 2020

48002 Km
Roze
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Yamaha MT07 uit 2020 48002km gereden, inclusief BTW. ABS

Wil je m liever geheel zwart dan kan ik de 2 kappen vervangen voor zwarte (zolang ik de mt07 zwart uit 2020 ook nog te koop heb).
Kopieer de volgende link en plak deze in uw browser om het filmpje te bekijken: https://youtu.be/W83GmIoLzfI
Vrijwel nieuwe achterband, vrijwel nieuwe kettingset.
Voorband en remmen in goede staat.
Handvatverwarming.
Valdoppen.
Druppellader aansluiting.
Boekje.
3 sleutels compleet.

Indien gewenst krijgt u (na acceptatie verzekeraar) per direct de eerste dagen gratis voorlopige dekking met een allriskverzekering, binnen die dagen kunt u een dekking naar keuze afsluiten en krijgt u een maand premie gratis.

Interesse in deze motor?
Neem dan contact op via een marktplaats bericht of email naar info@eengoeiemotor.nl of whatsapp & telefonisch op 0683823095.

U kunt de motor bij goede verlichting bekijken en bij serieuze interesse een proefrit maken.
Wanneer u overweegt om tot aanschaf over te gaan is het verstandig ruim van te voren uw bankapp overschrijf daglimiet in te stellen zodat u terplekke het bedrag kunt overmaken (de meeste banken hebben 4 uur wachttijd), denk er ook aan dat de meeste banken het overschrijven van spaar naar betaalrekening meetellen in het daglimiet.
Denk ook aan het meenemen van uw rijbewijs en uw e.dentifier / raboscanner etc.
Indien contant betalen uw voorkeur heeft is dat uiteraard ook mogelijk,  financieren kan via onze website geregeld worden bij numotorrijden.
Wij kunnen de motor direct kosteloos op uw naam overschrijven.
We werken uitsluitend op afspraak, dagelijks tussen 7.00 en 21.00.

Merk: Yamaha
Model: MT-07
Bouwjaar: 2020
Motor klasse: Naked
Type motor
Type Motor: vloeistofgekoelde tweecilinder lijnmotor viertakt
Distributie: dubbele bovenliggende ketting aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 689 cc
Boring x slag: 80x68,6 mm
Compressieverhouding: 10:1
Max. Vermogen: 54 kW 73,4 pk / 8.750
Max. Koppel: 67 Nm / 6.500 opm
Brandstofvoorziening: injectie
Transmissie
Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Primaire overbrengingsverhouding: 2.083
Koppeling: natte meervoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: zesbak
Overbrengingsverhoudingen I: 2,375
Overbrengingsverhoudingen II: 1,579
Overbrengingsverhoudingen III: 1,16
Overbrengingsverhoudingen IV: 0,96
Overbrengingsverhoudingen V: 0,8
Secundaire transmissie: ketting
Secundaire overbrengingsverhouding: 3
Maten en gewichten
Lengte: 2.085 mm
Breedte: 780 mm
Hoogte: 1.105 mm
Zithoogte: 805 mm
Wielbasis: 1.400 mm
Balhoofdshoek: 24,5°
Naloop: 90,0 mm
Rijklaar gewicht: 184 kg
Tankinhoud: 14 l
Rijwielgedeelte
Frame: stalen diamantframe
Voorvering: conventionele voorvork niet regelbaar met 130 mm veerweg
Achtervering: aluminium dubbelzijdige achterbrug qua veervoorspanning regelbare monoshock met 130 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende dubbele 298 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 245 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Wielen: lichtmetalen tienspaaks gegoten velgen
Voorband: 120/70-17
Achterband: 180/55-17


Ons bedrijf is RDW erkend. We zijn ingeschreven bij de kamer van koophandel onder nummer 75929171. Bij de belastingdienst zijn we bekend onder nummer NL002986338B82. Op onze website http://www.eengoeiemotor.nl  kunt u onze verkoopvoorwaarden en privacyverklaring vinden. Niet elke klant stelt dezelfde wensen aan een motorfiets daarom is het verstandig voorafgaand aan de koop, te onderzoeken of de geadverteerde motorfiets aan uw wensen en eisen voldoet. De weergegeven tellerstand is de tellerstand die we aflezen op de teller, deze voeren we ook in bij de RDW zowel bij inkoop als verkoop, indien de ingevoerde tellerstand lager is dan de laatst ingevoerde dan krijgen we een melding van de RDW en zullen dit ook vermelden in onze advertentie. We kunnen niet garanderen dat de tellerstand juist is maar als ons bekend is dat de tellerstand in werkelijkheid anders is dan de afgelezen stand dan zullen we dit vermelden in onze advertentie. (Denk bijvoorbeeld aan een vervangen defecte teller door een gebruikte of nieuwe teller of welke andere reden dan ook). Bij deze motor is de (defecte) teller bij 48000 vervangen door een teller met 31442km erop. Wij kunnen niet uitsluiten dat de motorfiets op enig moment of langere periode is ingezet als lesmotor, circuitmotor, stuntmotor, leasemotor, huurmotor, demomotor of een andere categorie motor en/of 1 of meerdere keren schade heeft gehad. Wij kunnen niet garanderen dat het motorvermogen wat geregistreerd staat bij de RDW op kenteken overeenkomt met het daadwerkelijke motorvermogen. Wij kunnen niet uitsluiten dat het motorblok is verwisseld voor een ander, om welke reden dan ook. In verband met de algemene verordening gegevensbescherming (AVG wet) mogen wij u geen mededelingen doen over vorige eigenaren. We hebben alle moeite genomen om de informatie op de verkoperspagina’s zo juist en actueel mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. We staan achter de kwaliteit van onze motoren en geven op elke verkochte motorfiets garantie tenzij er uitsluitingen vermeld staan in de advertentie of anders met u overeengekomen is.


X00xE

 
Opties en Accessoires:
BTW motor, prijs is inclusief btw., druppellader aansluiting, Handvat verwarming, Valdoppen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Een Goeie Motor
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion