Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 - 2016

Garantie: Ja
24366 Km
BLAUW/GRIJS
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ingeruild van een vaste klant.

Hele nette en goed opnderhouden
motor. Bij inruil de 20.000km beurt
uitgevoerd ( met bougies, afstellen
etc ).

Motor is voor en achter voorzien van
Hyperpro vering wat het rijgedrag ten
goede komt. Tevens zijn er originele
makkelijk afnembare zijtassen
gemonteerd.

Ingevuld service boekje en alle
sleutels aanwezig!

Prijs is incl. afleverkosten en 6
maanden garantie zonder meerprijs!

= Bedrijfsinformatie =

Linders Motoren is hét adres voor de aankoop van uw ( jong
) gebruikte occassion. Doordat wij zelf de motoren
bekijken/inkopen proberen we de kwaliteit zo hoog mogelijk
te houden!

De prijzen waar wij mee adverteren zijn altijd inclusief
afleverkosten en garantie ( mits anders omschreven in
de advertentie )

LET OP: Reserveren van een motorfiets is alleen mogelijk
dmv een aanbetaling. Geen aanbetaling is niet
gereserveerd!!!

Ook voor reparatie/onderhoud en aankoop van accessoires
voor uw motor en de montage hiervan bent u bij ons aan het
goede adres!

* Inruil mogelijk! ( eventueel ook auto's/scooter etc. )
* Inkoop van uw huidige motor
* Uitgesteld betalen/financiering via numotorrijden.nl
* Geen afleverkosten!!!

Voor meer info en ons volledige aanbod kijk op:

WWW.LINDERSMOTOREN.NL

Linders Motoren
Windmolenbosweg 22
6081PE Haelen
0475-591005
06-23845207 ( ook whatsapp )
info@lindersmotoren.nl
Opties en Accessoires:
ABS, Boekjes/historie aanwezig, Boordcomputer, Hyperpro afgeveerd, Radiateur beschermer, Traction control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Linders Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2024 Motoroccasion