Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 - 2021

Garantie: Nee
26238 Km
.
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10929

Een mega dik uitgevoerde Yamaha MT 09 van bouwjaar 2021 met 26.238km op de teller. Zeer goed onderhouden machine, recent voorzien van een grote beurt en Bandenset. Voorzien van het enige juiste uitlaatsysteem namelijk; de Akrapovic Racing Line, wat een geluid !

Extra's en Accessoires:
- Custom Graphics
- Akrapovic Racing Line Uitlaatsysteem
- Smoke Fly Screen
- Snor
- Remklauwbeschermers
- Voorasbeschermers
- Achterbrugbeschermers
- Korte Kentekenplaathouder
- LED Knipperlichten


Van Andel Motorsport levert alle Motoren af in topconditie ZONDER extra kosten, dit betekend;
- Gecontroleerd op meer dan 40 Punten.
- Alle Slijtagedelen verkeren in goede conditie.
- Voorzien van Vers Onderhoud (groot of kleine beurt naar opgave Fabrikant).
- Voorzien van 10 Dagen Allrisk Verzekering + Vrijblijvend Scherp Aanbod van Combimotors.
- 12 Maanden Volledige Garantie m.u.v. Slijtagedelen.



Financiering is mogelijk.

Inruil Auto/Motorfiets is mogelijk; stuur ons de belangrijkste voertuiggegevens en wat foto's via Watsapp of Email.

Kopen op Afstand inclusief Aflevering op Locatie mogelijk.



Bent u na aanleiding van deze Advertentie enthousiast geworden en wilt u een Proefrit aanvragen, heeft u een inruilvoorstel of andere brandende vraag? Aarzel dan niet en Bel of Watsapp ons gerust op: 0615392220

  • - Inruil (auto/motorfiets) mogelijk tegen handelswaarde.
    - Kopen op afstand inclusief Aflevering aan huis door heel Nederland voor slechts €150,-.
    - Uitgebreide Financiering mogelijkheden middels NUmotorrijden. 

    Bent u na aanleiding van deze Advertentie enthousiast geworden en wilt u een Proefrit aanvragen, heeft u een inruilvoorstel of andere brandende vraag? Aarzel dan niet en Bel of Watsapp ons gerust op: 0615392220





                          ---  van Andel Motorsport  ----
    - Met uiterste zorg selecteerde Premium Motorfietsen.
    - Kwaliteit, Service & Aandacht met een Persoonlijk karakter.
    - Inkoop, Verkoop, Consignatie & Zoekopdrachten.
    - Full Service Werkplaats, Onderhoud, Reparatie, Herstel.

    Bezichtigingen van Motorfietsen 24/7 mogelijk op afspraak.
    Werkplaats/Showroom MA t/m VR van 8:00 - 18:00

    Contact & Info;
    Dominee Bleekerstraat 11 Marknesse 8316CV
    www.vanandelmotorsport.nl
    vanandelmotorsport@outlook.com
    0615392220

    Volg ons ook op Facebook en Instagram voor Verhalen, Foto's, Acties en de nieuwste Voorraad.
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Andel Motorsport
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion