Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 SP - 2020

Garantie: Ja
12010 Km
Icon performance
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
MT09SP - MT 09 SP

Aangeboden door Leigraaf Motoren:

Een zéér nette en compleet uitgevoerde Yamaha MT-09 SP uit 2020 in absolute topstaat!

- Deze motor is afkomstig van de 1e eigenaar
- Laatste onderhoud op huidige KM stand
- Recent nieuwe banden

Onderscheidende opties:
- Volledige akrapovic systeem
- Yamaha comfort zadel
- Puig bobins
- Puig handvaten
- Puig stuur eind
- Radiatorbescherming
- Tanktas voorbereiding
- SP connect
- Tankpad
- Yamaha led + knipperlichten
- Yamaha motorblokbescherming rechts
- Yamaha motorblokbescherming links
- Yamaha windscherm
- Traction Control
- Brake control
- Quickshifter
- instelbare rijmodus
- SP kleurstelling
- Premium KYB voorwielophanging en een Öhlins achterschokdemper. Beide zijn volledig instelbaar voor compressiedemping,

Leigraaf Motoren:
- Financiering is bij ons mogelijk
- Bezorgen is mogelijk
- Reservering is mogelijk na aanbetaling
- RDW-erkend
- Inruil is mogelijk
- Instagram: Leigraafmotoren
- Neem gerust contact met ons op: +31631741779

Het doel van Leigraaf Motoren is om jou die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat

Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten
  • Wij leveren al onze motoren met een gratis all-risk verzekering.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leigraaf Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2024 Motoroccasion