Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 SP - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICON PERFORMANC
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

De Yamaha MT-09 SP tilt de Hyper Naked-ervaring naar een hoger niveau met exclusieve specificaties en premium technologie. Aangedreven door het krachtige 890 cc EU5+ CP3-motorblok levert de SP een explosief koppel en opwindende prestaties, met circuitgerichte rijmodi die aanpasbaar zijn aan elke situatie. De volledig instelbare Öhlins-achterschokdemper en de 41 mm KYB goudgekleurde voorvork met DLC-coating zorgen voor ultieme precisie en verfijning in het rijgedrag.



Uitgerust met Brembo Stylema-remklauwen voor ongeëvenaarde remcontrole en een op de R1M geïnspireerd ontwerp met premium details zoals een geborstelde aluminium achterbrug, straalt de MT-09 SP pure klasse uit. Met het nieuwe smartkey-systeem en technologie van topklasse is dit dé Hyper Naked voor de ultieme rijervaring.

Te koop bij Yamaha-dealer Motorstore Uithoorn. Neem contact op voor beschikbaarheid.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion