Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 10 ABS - 2016

33000 Km
FLUO
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ben jij op zoek naar een YAMAHA MT10?

Mis deze voorjaarsdeal dan niet!

Nu voor €11.499

Wij van Harder Motoren bieden je dit supergave exemplaar aan. Deze motorfiets is afkomstig uit 2016 en heeft 33.000KM ervaring en verkeerd in een goede staat!

Deze MT10 is elektronisch afgesteld op dit uitlaatsysteem. hierdoor rijd deze MT10 nog velen malen beter en soepeler.

De motorfiets komt bomvol gave opties;
- SC-Project uitlaatsysteem;
- ECU flash;
- Decat (originele kathalysator aanwezig);
- Korte kentekenplaathouder;
- Comfortzadel;
- Stuureindespiegels;
- Quadlock telefoonhouder;
- Handvatverwarming;
- Stuureindespiegels;
- Radiatorbescherming;


Wij leveren de motorfiets af met een volledige onderhoudsbeurt, dit zit bij Harder motoren standaard bij de prijs inbegrepen.

Voor slechts €11.499 is deze prachtige motorfiets van jou!

Verder bieden wij;
- Financiering;
- Eerste 5 dagen direct gratis verzekerd;
- Aangesloten bij het Motor Garantie label;
- Garantie op de eerste 5000km of 3 maanden;
Inruil mogelijk;
- Meer dan 35 jaar ervaring!

Wil jij meer foto's of info over deze motorfiets? Stuur ons dan gerust een privébericht of mail naar info@hardermotoren.nl je kan ons ook via Whatsapp bereiken op 06-18865157.

 
Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Comfortzadel, Cruise control, Handvatverwarming, korte kentekenplaathouder




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harder Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion