Nieuwsbrief:

YAMAHA  NMAX 125 - 2021

Garantie: Ja
3663 Km
PHANTOM BLUE
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Automaat
Garantie: Geen

Superleuke motorscooter voor in en om de stad, bij de camper of boot.
Compleet met topkoffer voor extra bagageruimte.
Zitten wel wat kleine beschadigingen op de scooter maar daar is de prijs ook naar.

= Bedrijfsinformatie =

Van de Kuinder Motoren staat voor:

* Meer dan 95 jaar ervaring met motoren.
* Exclusief Yamaha dealer voor midden Nederland.
* Snelle onderdelen levering.
* Onderhoud aan alle Japanse merken.
* Schadetaxatie en reparatie.
* Verkoop, inkoop en inruil mogelijk.
* Tot 24 maanden Bovag Garantie op onze occasions.
* 5 dagen per week geopend.
* vervangend vervoer bij onderhoud mogelijk.
* Al ruim 80 jaar Bovag dealer.

van de Kuinder Motoren
Verlengde Zuiderloswal 27
1216BW Hilversum
035-6214727
info@vandekuinder.nl

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen, volle tank, en tot wel 24 maanden Bovag* garantie en een technische controle van de motor.
Een onderhoudsbeurt is in overleg en tegen meerprijs mogelijk.
Proefrit maken? Onze motoren zijn zorgvuldig geselecteerd en in showroom conditie gebracht. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.
Controleer daarom voor aankoop van een motorfiets goed de zaken zoals accessoires en opties die voor u belangrijk zijn.




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Van de Kuinder Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion