Nieuwsbrief:

YAMAHA  SCR 950 - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
ROOD/WIT/ZWART
Vermogen:
39 kW
Teller:
13.091 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
EEN \ZEER MOOIE YAMAHA SCR950 EN WEINIG KM 13091
HIJ IS VOORZIEN VAN EEN KLEIN WINDSCHERMPJE / LSL REM/KOPP HEVELS / ANDER ZADEL / ANDERE VOETSTEUNEN VOOR / ZIJKOFFERS/ USB AANSLUITING
DEZE MOTOR IS NOG GOED VOOR VEEL MOTOR PLEZIER
MEER INFO GRAAG EVEN BELLEN 
GRAAG TOT ZIENS
  • Kijk voor het volledige aanbod op onze website.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van Melis Motoren
Burgemeester Rietmanstraat 2
Gemert
Plan de route
0492-365300
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion