Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 EXPLORE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
TECH KAMO
yamaha - tenere-700-explore
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: 60 Maanden Yamaha

De Yamaha Ténéré 700 Explore brengt de legende van de XT modellen voort. De Tenere 700 Explore heeft een echt rally uiterlijk en is voorzien van een speciaal geoptimaliseerde transmissie die de juiste balans biedt tussen controle en kracht. Deze tweecilindermotor met 689cc en voorzien van een hoog koppel maakt hem ideaal voor langdurige afstanden of verschillende ondergronden zoals het asfalt of offroad. De Tenere 700 is opgebouwd uit een dubbel wiegframe en slanke carrosserie voor de maximale behendigheid. Dit in combinatie met de lange veerweg kan je overal gaan en staan waar je wilt. Met een lagere zithoogte en een groter touringscherm, een speciale quickshifter, herziene KYB-wielophanging en zijkoffersteunen is de Explorer uitvoering klaar om ver te reizen.

De Tenere 700 Explore is voorzien van een TFT-kleurenscherm met smartphone connectiviteit. Zo kan je met de MyRide app alle gegevens tijdens het rijden bijhouden en blijf je op de hoogte van je laatste berichten. Het ABS is in te stellen in 3 standen, volledig aan, volledig uit of aan op de voorkant en uit op de achterzijde. Zo kies je voor elke situatie welke stand het beste bij jou rijstijl past. Ook is de Ténéré 700 Explore voorzien van een quickshifter. Door de lagere zithoogte zijn moeilijkere offroadsituaties makkelijker op te lossen en sta je altijd stabiel aan de grond.

KENMERKEN VAN DE YAMAHA TENERE 700 EXPLORE:

* ABS-systeem met 3 schakelmodi
* 5-inch TFT-kleurenscherm met smartphone-connectiviteit
* Uitgerust met volledige LED-verlichting en USB-aansluiting
* Voorzien van Quickshifter
* Lagere zit positie (15mm minder dan de standaard Tenere)
* Dubbel lichtgewicht stalen wiegframe
* KYB wielophanging
* Zijkoffersteunen
* Rally kuip met koplamp van 4 LED’s
* Instelbare schokdemper
* Grote 16 liter brandstoftank voor een grote actieradius
* Velgen van 21 inch en 18 inch met spaken en avontuurlijke banden
* Instrumentenpaneel in rallystijl
* Groter touring windscherm

60 Maanden fabrieksgarantie en mobiliteitsservice.

Een motor kopen op afbetaling? Ook dat is mogelijk bij MotorCentrumWest! Het financieren van jouw nieuwe motor maken wij mogelijk in samenwerking met diverse financiering partners. Zo kunnen wij voor ieder een financiering op maat aanbieden. Neem voor meer informatie contact met ons op.

MotorCentrumWest
Al 16 jaar de Yamaha Exclusief dealer voor West Nederland. Altijd de nieuwste Yamaha modellen op voorraad. En keuze uit 50 jonge ocassions met 3 tot 12 maanden garantie. Kom langs in onze Showroom en overtuig Uzelf. Ook voor een financierings advies op maat bent U bij ons aan het juiste adres.
  • In deze aparte tijden van de Coronapandemie maakt MCW het toch mogelijk om met onze gebruikte en de meeste nieuwe motoren te kunnen proefrijden. Na een uitvoerige kennismaking en interesse peiling via email  is het mogelijk dat MCW met de door U gewenste motorfiets naar uw thuis locatie komt zodat U een proefrit kunt maken en de eventuele inruil motorfiets getaxeerd kan worden. Dit alles natuurlijk binnen de richtlijnen van het RIVM.
    Meer weten? Neem gerust contact op! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Centrum West
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion