Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
SKY BLUE
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: Yamaha garantie 3+2

De Tenere 700 Rally 2025 is bij Termaat Motoren op voorraad!

Push your limits
De Ténéré 700 Rally is een zeer doelgerichte Adventure-motorfiets, voorzien van rally-techniek, waaronder een volledig verstelbare KYB-voorvork met lange veerweg en versterkte buizen, een carterbeschermplaat van 4 mm aluminium, lichtgewicht getande titanium voetsteunen en een slank kuipwerk. Deze Rally-versie onderscheidt zich door een uniek, op het erfgoed geïnspireerd kleurenschema met goudkleurige wielen en Yamaha’s iconische speedblock-ontwerp, aangevuld met het hoge voorspatbord dat synoniem is aan woestijnracers.

Met een dominerende zadelhoogte van 910 mm bieden het nieuwe zadel, de opnieuw ontworpen brandstoftank en het aangepaste koppelingsdeksel van de Ténéré 700 Rally meer flexibiliteit voor off-roadrijden. De cockpit is voorzien van een nieuw 6,3" TFT dashboard met een unieke ‘Raid’ lay-out die alleen de meest relevante informatie weergeeft die je nodig hebt wanneer je het meest uitdagende terrein opgaat. Weergegeven in de stijl van een rally roadbook, is het een van de drie dashboard lay-outs en slechts een van de manieren waarop je je rijervaring kunt personaliseren en aanpassen aan de omstandigheden.

Inclusief kosten rijklaar maken, 3+2 jaar fabrieksgarantie en road assist.

Termaat Motoren, jouw Yamaha Specialist

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Girder" betekent: In de jaren vijftig in onbruik geraakte voorvork met uitwendige veren, maar niet geconstrueerd als een parallelvork, zoals de springer-voorvork die door veel vooroorlogse Amerikaanse motormerken werd toegepast. De vorkpoten van de girdervork werden met het oog op de stijfheid gemaakt van stalen pijp in een driehoeksconstructie naar analogie van de sterkste constructievorm uit de bruggenbouw. De scharnierpunten van de vork zitten daar waar de veren (of één centrale veer) in elkaar worden gedrukt, bovenaan, vlak onder en boven het Malhoofd. Een variant van de girdervork was de Webbvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion