Nieuwsbrief:

YAMAHA  TMAX TECH MAX 560 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
DARK MAGMA
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

De TMAX Tech MAX van Yamaha is dé ultieme sportscooter van 2025, ontworpen voor rijders die topprestaties willen combineren met comfort en stijl. Met dynamische dubbele koplampen en een strakker vormgegeven kuipwerk straalt dit model sportieve verfijning uit. De krachtige 560cc EURO5+ motor en automatische transmissie leveren een ongekend soepele en snelle rijervaring, terwijl het aluminium chassis en de instelbare vering garant staan voor precisie en controle. Luxe voorzieningen zoals een verwarmd zadel, verwarmde handgrepen en een elektronisch verstelbaar scherm maken elke rit comfortabel en stijlvol.

De TMAX Tech MAX biedt geavanceerde technologie, zoals Brake Control, cruisecontrol, tractioncontrol en een tweepositie D-MODE, samen met een verbonden 7-inch dashboard dat gratis Garmin-navigatie* ondersteunt.

(*Sommige navigatiefuncties zijn niet in alle landen beschikbaar.)

Direct uit voorraad leverbaar bij Officieel Yamaha Dealer Motorstore Uithoorn!
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion