Nieuwsbrief:

YAMAHA  TMAX TECH MAX - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
DARK MAGMA (MDR
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Zijn krachtige 560cc EURO5+ motor en verfijnde automatische transmissie maken dit Yamaha's snelste en soepelste sportscooter. Het motorfietstype aluminium chassis en de instelbare vering zorgen voor een nauwkeurig rijgedrag. En voor ultiem comfort wordt de TMAX Tech MAX geleverd met een luxe verwarmd zadel, verwarmde handgrepen en een elektronisch verstelbaar scherm.

Voor de hoogste mate van beheersbaarheid profiteert de TMAX Tech MAX van de beste elektronische rijhulpsystemen in zijn klasse, waaronder een nieuw Brake Control-systeem, evenals cruisecontrol, tractioncontrol en D-MODE met 2 posities. En het verbonden 7-inch dashboard beschikt over gratis Garmin-navigatie* om je de beste routes te geven voor woon-werkverkeer, vrije tijd en toertochten. (*Volledige kaart Garmin Navigatie is gratis beschikbaar voor in aanmerking komende TMAX modellen, maar wordt niet in alle landen aangeboden. Sommige navigatiefuncties zijn niet in alle landen beschikbaar. )

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Veldhoven
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion