Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
EEN ZEER MOOIE YAMAHA TRACER 7 MET ABS
GEHEEL STANDAARD OP DE OPBOKNOKKEN ACHTER NA EN DE KUIPRUIT
VOOR MEER INFO GRAAG EVEN BELLEN AUB
WIJ HEBBEN MEER MT07 09 TRACERS XSR TENERE STAAN ZIEN ONZE WEBSITE
GRAAG TOT ZIENS
- Kijk voor het volledige aanbod op onze website.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 2-cilinder, 4-takt, Vloeistofgekoeld, dubbel bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 80|68,9 |
Cilinder inhoud | 689 |
Comp. verhouding | 11,5:1 |
Kleppen | 4-kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 74,8|55|9,000 |
Max. koppel | 68|6,500 |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, Costant mesh |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | Telescopische voorvork, veerweg 130 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link-type veersysteem), veerweg 142 |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 282 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70 R17 M/C 58W (tubeless) |
Achterband | 180/55 R17 M/C 73W (tubeless) |
Wielbasis | 1,450 |
Lengte | 2,138 |
Breedte | 806 |
Hoogte | 1,270 |
Zithoogte | 835 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Icon Grey, Tech Kamo, Redline |
Beschrijving | It’s Your Turn.
Het EU5-conforme CP2-motorblok met crossplane-technologie produceert een onophoudelijke golf aan lineair koppel in het hele toerentalbereik voor opmerkelijke acceleratie in elke versnelling. Het compacte chassis en de instelbare vering zijn gebouwd om elke bocht snel en precies aan te kunnen snijden.
De nieuwste generatie aerodynamische kuipwerk met dubbele LED-koplampen en de stoer ogende, schuingeplaatste contourverlichting versterken het moderne ontwerp en het krachtige uiterlijk van de motorfiets. Dankzij de ergonomie voor lange ritten, een breed stuur en een verstelbaar scherm, staat deze veelzijdige middelzware motorfiets altijd klaar voor je volgende roadtrip. TRACER 7: It’s Your Turn. |
Wij zijn gespecialiseerd in gebruikte Japanse motorfietsen. De motoren in onze showroom zijn voornamelijk van de merken Yamaha, Honda, Suzuki en Kawasaki. Daarnaast hebben we natuurlijk ook andere merken.
Nieuwe motoren zijn ook verkrijgbaar, hetzij op bestelling. Het is ook mogelijk om andere motoren dan de hierboven genoemde te bestellen. Wij kunnen ook Aprilia's, Ducati's, Triumphs en anderen bestellen. U kunt hier ons altijd over bellen.
| Gemert, Noord-Brabant |
| 0492-365300 |
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken