Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 7 - 2023

Garantie: Ja
5856 Km
Icon-Performance
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Yamaha Tracer 7 ABS 54kW (35kW/A2 mogelijk)

-1e toelating: 01-03-2023

- Kleur: Icon-Performance

- Kilometerstand: 5856km 

​​

Vrijwel nieuw deze schitterende Yamaha Tracer 7 uit 2023! Deze motor is 2,5 cm lager dan standaard en hiermee uitermate geschikt voor de kleinere motorrijd(st)er. Daarnaast is het mogelijk dat we de motor leveren op 35kW zodat deze geschikt is voor het A2-rijbewijs. Dit exemplaar hebben we aangekocht van de 1e eigenaar en is uiteraard voorzien van alle documentatie & sleutels.
Voorzien van: Verlaging 2,5 cm, origineel GT Touring windscherm, USB-aansluiting & bobbins. Nog verdere wensen om de ideale motor te creëren? We bieden een breed assortiment aan accessoires. 
Is dit dé motor voor jouw? Neem contact op voor een bezichtiging & proefrit!

​

Natuurlijk is inruil mogelijk.

U kunt ons ook 's avonds en in het weekend benaderen ( per telefoon of e-mail ). Roy Bloemert Motoren in Staphorst. Het adres voor mooie & complete motoren!

​

Financiering mogelijk zie hiervoor onze pagina.


Opties en Accessoires:
Bobbins, Touring windscherm origineel Yamaha, USB Aansluiting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bloemert Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion