Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 GT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
CERAMIC ICE
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 60 maanden

De nieuwe Yamaha Tracer 9 GT is nu te bestellen bij Moto Hippo, de officieel Yamaha dealer van Noord-Holland. Bestel nu en rij als 1 van de eerste op deze nieuwe Tracer 9 GT.

Met Yamaha's beroemde Deltabox-stijl chassis en de CP3-motor in het hart is het geen verrassing dat de TRACER 9 GT de sport touring-klasse blijft herdefiniëren. Met het DNA van Yamaha als rode draad is de TRACER 9 GT een sportmotorfiets wanneer je dat wilt, terwijl hij ook perfect geschikt is voor toertochten met een passagier en bagage. Semi-actieve elektronische vering past zich aan je omstandigheden en rijvoorkeuren aan, terwijl andere intelligente technologie een uniform remsysteem met Vehicle Hold Control omvat en, als wereldprimeur, een nieuwe Matrix LED-koplamp die de lichtbundel automatisch aanpast om altijd maximaal zicht te bieden.

Moto Hippo, met een geschiedenis sinds 1957, staat garant voor kwaliteit en betrouwbaarheid als officiële dealer van Yamaha, Ducati en Moto Morini. Ontdek naast nieuwe motoren ook een ruime selectie van meer dan 50 occasions, zorgvuldig geselecteerd en beschikbaar met diverse garantiepakketten. Inruil van je huidige motor is mogelijk.

Naaste deze nieuwe Yamaha Tracer 9 GT leveren wij ook:

- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Professioneel motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met vakkundige monteurs
- Mogelijkheid tot motorfietsverhuur van recente modellen
- Diverse motorfinancieringsopties om jouw droommotor te realiseren
- Profiteer van scherpe verzekerings tarieven en voordelen met de Moto Hippo Motorpolis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion