Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

YAMAHA  TRACER 9 GT+ Y-AMT - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
2 KLEUREN
Vermogen:
88 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - tracer-9-gt-plus-y-amt
yamaha - tracer-9-gt-plus-y-amt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 60 maanden

De nieuwe Yamaha Tracer 9 Y-AMT is leverbaar in 2 kleuren

Met Yamaha's beroemde Deltabox-chassis en de bijna legendarische CP3-motor in het hart is het geen verrassing dat de TRACER 9 de sport touring-klasse blijft herdefiniëren. Met het DNA van Yamaha als rode draad is de TRACER 9 een sportmotor wanneer je dat wilt, terwijl je je net zo goed thuis voelt op toertochten met een passagier en bagage. Volledig instelbare vering, schakelbare rijmodi en met een model met Yamaha’s Automated Manual Transmission (Y-AMT) brengt de TRACER 9 een nieuw niveau van aanpassingsvermogen en opwinding naar de middenklasse.

Alle versies van de 2025 TRACER 9 hebben een verlichtingssysteem voor bochten, en - als wereldprimeur! - brengt Yamaha geavanceerde adaptieve Matrix LED-koplamptechnologie naar de TRACER 9 GT en TRACER 9 GT+ modellen.
Dit systeem bestaat uit een matrix van meerdere LED's voor dim- en grootlicht die zijn gekoppeld aan een camera die weer is geïntegreerd in het bovenste deel van de koplamp. De technologie detecteert automatisch het omringende verkeer, de natuurlijke lichtbronnen en de weersomstandigheden. Op basis van deze informatie past hij de helderheid en lichtverdeling dynamisch aan om altijd optimale verlichting te
bieden. Het systeem vergroot het vertrouwen van de rijder tijdens het rijden in het donker door het licht zo te verspreiden dat andere weggebruikers niet worden verblind, terwijl het verlichte gebied voor de rijder wordt aangepast. De Matrix LED-koplampen werken samen met de zes-assige IMU om de lichtbundel aan te passen wanneer een hellingshoek van zeven graden of meer wordt gedetecteerd, wat zorgt voor een comfortabelere rijervaring.
Hoewel de adaptieve koplampen volledig geautomatiseerd zijn, kan de bestuurder kiezen uit drie gevoeligheidsniveaus. Elk niveau kan tijdens het rijden op elk moment handmatig worden aangepast.

Alle versies van de TRACER 9 zijn uitgerust met hetzelfde uitgebreide 7-inch TFT dashboard. Het scherm heeft drie verschillende thema's die passen bij de voorkeur en rijstijl van de rijder, met extra lay-outs voor navigatie, muziek en gesprekken

Met 60 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor City Amsterdam
Jarmuiden 31
Amsterdam
Plan de route
020-4808010
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van BASHAN
© 2000 - 2025 Motoroccasion