Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 - 2021

€ 12.450,- € 12.950,-
12917 Km
Mat groen - antraciet tech kamo
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Yamaha Tracer 9 2021 – Tech Kamo | Sportieve allrounder met touringkwaliteiten! 

Op zoek naar een veelzijdige motor die sportiviteit en comfort perfect combineert? Deze Yamaha Tracer 9 uit 2021, uitgevoerd in de felbegeerde kleur Tech Kamo, biedt je het beste van beide werelden. Ideaal voor woon-werkverkeer én lange toertochten!

✅ Highlights:
  • Cruise control – ideaal voor ontspannen lange ritten

  • Volledige LED-verlichting – strak design en uitstekend zicht

  • TFT-kleurendisplay – modern, helder en goed afleesbaar

  • Instelbare rijmodi & uitgebreide elektronische ondersteuning

  • Rijklaar gewicht: slechts 213 kg – licht, wendbaar en sportief

🔧 Technische specificaties:
  • Motorblok: 890cc CP3 3-cilinder, vloeistofgekoeld

  • Vermogen: 119 pk (87,5 kW) bij 10.000 tpm

  • Koppel: 93 Nm bij 7.000 tpm

  • Versnellingsbak: 6 versnellingen

  • Tankinhoud: 18 liter

  • Elektronica:

    • Yamaha D-Mode (rijmodi)

    • Traction Control System (TCS)

    • Slide Control System (SCS)

    • Lift Control (anti-wheelie)

    • ABS (bochten-ABS d.m.v. 6-assige IMU)

ℹ️ Waarom kiezen voor deze Tracer 9?

De Tracer 9 is lichter, krachtiger en technologisch geavanceerder dan zijn voorganger. Geen GT-uitvoering, dus minder gewicht én ruimte voor je eigen bagagesysteem. Een echte rijdersmotor voor wie op zoek is naar pure beleving, zonder in te leveren op comfort en veiligheid.

📍 Bouwjaar: 2021
🎨 Kleur: Tech Kamo – de meest gewilde uitvoering
📊 Kilometerstand: 12.917 km
🛠️ Onderhoud: Dealeronderhouden en in uitstekende staat

 

💬 Interesse? Neem contact op voor een bezichtiging of proefrit. Deze Tracer 9 staat rijklaar – klaar voor jouw volgende avontuur!


  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen wordt niet gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.
  • Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
    Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Harley-Davidson, Honda, Yamaha, Suzuki, Ducati, Triumph etc.
    Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.

    Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Strada Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion