Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRICITY 125 - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
WIT
Vermogen:
11 kW
Teller:
7.065 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
yamaha - tricity-125
yamaha - tricity-125
yamaha - tricity-125
yamaha - tricity-125
yamaha - tricity-125
yamaha - tricity-125
yamaha - tricity-125
yamaha - tricity-125
yamaha - tricity-125
yamaha - tricity-125
yamaha - tricity-125
yamaha - tricity-125
yamaha - tricity-125
yamaha - tricity-125
yamaha - tricity-125
yamaha - tricity-125
yamaha - tricity-125
yamaha - tricity-125
yamaha - tricity-125
yamaha - tricity-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2015
EU verantwoordelijke: Yamaha Motor Europe Branche Benelux Bellsingel 2 1119 NV Schiphol-Rijk, NL 020-6546000 ymbnlsalesdesk@yamaha-motor.nl

Nette witte Yamaha Tricity ABS uit 2015. Deze 125cc motor is ook geschikt voor het A1 rijbewijs.
De Tricity is een compacte motor met drie wielen en is ideaal voor woonwerk of stadsverkeer.
Deze Tricity heeft een extra hoog windscherm voor nog meer comfort.

MotorCentrumWest
Al 16 jaar de Yamaha Exclusief dealer voor West Nederland. Altijd de nieuwste Yamaha modellen op voorraad. En keuze uit 50 jonge ocassions met 3 tot 12 maanden garantie. Kom langs in onze Showroom en overtuig Uzelf. Ook voor een financierings advies op maat bent U bij ons aan het juiste adres.
  • In deze aparte tijden van de Coronapandemie maakt MCW het toch mogelijk om met onze gebruikte en de meeste nieuwe motoren te kunnen proefrijden. Na een uitvoerige kennismaking en interesse peiling via email  is het mogelijk dat MCW met de door U gewenste motorfiets naar uw thuis locatie komt zodat U een proefrit kunt maken en de eventuele inruil motorfiets getaxeerd kan worden. Dit alles natuurlijk binnen de richtlijnen van het RIVM.
    Meer weten? Neem gerust contact op! 





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Motor Centrum West
Smederijstraat 2
Naaldwijk
Plan de route
0174-440771
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion