Nieuwsbrief:

YAMAHA  XJ 600 - 2009

Garantie: Nee
13150 Km
Wit
yamaha - xj-600
yamaha - xj-600
yamaha - xj-600
yamaha - xj-600
yamaha - xj-600
yamaha - xj-600
yamaha - xj-600
yamaha - xj-600
yamaha - xj-600
yamaha - xj-600
yamaha - xj-600
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yamaha XJ6 – 2009 – Parelmoer wit – Slechts 13.150 km!

Te koop aangeboden: een prachtige Yamaha XJ6 uit 2009, uitgevoerd in een unieke parelmoer witte kleur. Deze motor is in topconditie en heeft slechts 13.150 km gereden.
Kenmerken:



Bouwjaar: 2009


Kilometerstand: 13.150 km


Aantal eigenaren: 2


Onderhoud: Dealeronderhouden – volledig gedocumenteerd, inclusief alle boekjes


Sleutels: 3 stuks aanwezig, inclusief de rode sleutel


Technisch en optisch:



Technisch in uitmuntende staat


Optisch zeer netjes – slechts enkele lichte gebruikssporen passend bij het bouwjaar


R&G blokbeschermers gemonteerd


Highsider lage spiegels


Korte kentekenplaathouder


Alle originele onderdelen worden meegeleverd



Deze Yamaha XJ6 is volledig ready to go – een geweldige motor
  • Wij zijn op afspraak geopend en helpen je graag bij het vinden van de perfecte motor. Bij ons vind je jonge en betrouwbare motoren, zorgvuldig geselecteerd en gecontroleerd.
    Wij hebben een hart voor motoren en delen graag onze passie met jou!


    - Garantie mogelijkheden
    - Betrouwbaarheid en kwaliteit staan bij ons voorop
    - Tevreden klanten zijn onze prioriteit
    - Jonge en nette occasions
    - Direkt 5 dagen gratis all risk verzekering
    - Financiering is mogelijk
    - Inruil mogelijk
    - RDW erkend
    - Bezichtiging & Contact

    Een bezichtiging is altijd mogelijk, ook 's avonds en in het weekend. We werken uitsluitend op afspraak, dus neem contact met ons op om teleurstelling te voorkomen.
    E-mail: info@nobelmotoren.nl
    Instagram: nobelmotoren
    Whatsapp: +31621353133

     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Nobel Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion