Nieuwsbrief:

YAMAHA  XJR 1300 SP - 2004

Garantie: Nee
53510 Km
ROOD
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Yamaha XJR 1300 SP


- Kenteken: ML-PL-68
- Merk: Yamaha
- Model: Tour
- Tellerstand: 53510 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2004
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: rood
- Motorinhoud: 1250 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 78 kW / 106pk
- Ledig gewicht: 253 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk



volledig originele XJR1300 SP
in top staat!! Zo zie je ze zelden!!

eerste model 1300SP 
bouwjaar 2000 
2004 op kenteken!

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion