Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
2 KLEUREN
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 60 maanden

De XSR900 staat zijn mannetje op allerlei wegen, of je nu relaxt over bochtige landweggetjes rijdt, of voluit gaat op het open rechte stuk, de motor voelt zich overal thuis. Uitgerust met het modernste elektronicapakket dat elke motorrijder het hoogste niveau van bestuurbaarheid biedt voor elk type situatie. En met zijn sportieve Quick Shifter en een ontspannen cruisecontrol kun je met deze 3-cilinder spierbundel gaan en staan waar je wilt.

Laat je niet misleiden door de tijdloze, knappe look van de XSR900, want onder die look van een sportmotor uit de jaren 80 schuilt serieuze high-performance technologie. De motorfiets beschikt niet alleen over de soepele EU5 890 cc CP3-motor met een ton aan koppel, maar ook over een lichtgewicht Deltabox-gestyled chassis met een radiale Brembo-hoofdcilinder, lichtgewicht Spinforged-wielen en een volledig instelbare vering.

Als de keizer van het Sport Heritage-assortiment is de XSR900 het ultieme bewijs van de Faster Sons-filosofie in actie. Deze high-performance motorfiets is geïnspireerd op enkele van Yamaha's legendarische historische motoren en vormt het levende bewijs van tientallen jaren intensief onderzoek en ontwikkeling.

- Historisch door Yamaha Racing beïnvloed ontwerp
- Hoogwaardige details en eersteklas materialen
- Flexibele en ontspannen zitpositie
- Karakteristieke XSR LED-verlichting
- Moderne kijk op historische kleuren
- Krachtige remmen en vering
- Geavanceerde elektronische rijhulpsystemen
- Veelzijdige EU5 CP3 889 cc-motor met hoog koppel
- Lichtgewicht Deltabox-chassis, lange achterbrug
- QSS, cruisecontrol, A&S-koppeling

Dit is het soort motorfiets waar je in bijna elke situatie van kunt genieten. Zijn simpele ergonomie is speciaal ontworpen voor een open en aanpasbare rijpositie waarmee elke rit nog aangenamer wordt. De XSR900 is op alles voorbereid, van smalle bochtige weggetjes tot snelle open bochten of ontspannen cruisen door de stad.

Met 60 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion