Nieuwsbrief:

YAMAHA  XVS 1100 DRAGSTAR - 1999

Garantie: Ja
44055 Km
Goud metallic
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Een keurige Dragstar 1100 die ook nog eens technisch goed is bij gehouden. De Yamaha staat strak in de lak en het chroomwerk is nog mooi.
Dankzij de gemonteerde uitlaat van Highway Hawk klinkt de motor ook nog eens super!
Onderhoud is recent uitgevoerd en de banden zijn nog dik in orde, de voorband is zelfs nieuw!

Voor een geluidsfragment kunt u kijken op onze Facebook of Instagram pagina!
https://www.facebook.com/Mastmotoren
https://www.instagram.com/mastmotoren


Opties en Accessoires:
Bagagerek, Customuitlaten, handvaten, andere, Special Paint, Stalen / RVS leidingen, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MastMotoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion