Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R9 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
TECH BLACK
yamaha - yzf-r9
yamaha - yzf-r9
yamaha - yzf-r9
yamaha - yzf-r9
yamaha - yzf-r9
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025

Beleef de ultieme kracht van de nieuwe Yamaha R9! Dit vlaggenschip van de Supersport-serie combineert innovatie, precisie en ongekende prestaties.



De R9 integreert race-technologie met Yamaha's krachtige driecilinder motorplatform, bekend om zijn indrukwekkende koppel. Met een MotoGP-geïnspireerd design, R1-vering en Brembo-remmen biedt hij sublieme wendbaarheid en controle. Deze nieuwe generatie Supersport-modellen garandeert een perfecte balans tussen vermogen en handling.

Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion