Nieuwsbrief:

AMR Motorfietsen

Al sinds 2006 actief in de motor branche, sinds dien richten wij ons op alle voorkomende reparaties en onderhoud van motoren! Van complexe problemen, tot onderhoud. U bent bij ons aan het juiste adres. Wij zijn service & klant gericht, tegen een scherpe prijs.
Alle motoren van AMR Motorfietsen
20 motoren gevonden
BMW G 310 GS
BMW G 310 GS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2019, 11257 Km
BMW R 1250 RS
BMW R 1250 RS
€ 15.999,- p/mnd klik hier
2021, 32572 Km
DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED
DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED
€ 9.649,- p/mnd klik hier
2017, 17145 Km
HONDA CB 600 F HORNET
HONDA CB 600 F HORNET
€ 5.599,- p/mnd klik hier
2011, 18782 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2020, 5287 Km
TRIUMPH TIGER 850 SPORT
TRIUMPH TIGER 850 SPORT
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2021, 10880 Km
TRIUMPH TIGER 850 SPORT
TRIUMPH TIGER 850 SPORT
€ 10.999,- € 12.250,- p/mnd klik hier
2021, 28999 Km
BMW R 850 R
BMW R 850 R
€ 2.899,- p/mnd klik hier
1999, 52942 Km
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2002, 146814 Km
YAMAHA MT 07
YAMAHA MT 07
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2022, 2478 Km
YAMAHA BT 1100 BULLDOG
YAMAHA BT 1100 BULLDOG
€ 3.699,- p/mnd klik hier
2002, 34897 Km
KAWASAKI VERSYS 650 GRAND TOURER
KAWASAKI VERSYS 650 GRAND TOURER
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2019, 18550 Km
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
€ 6.199,- p/mnd klik hier
2020, 9967 Km
HONDA CBR 600 F
HONDA CBR 600 F
€ 3.699,- p/mnd klik hier
2008, 40140 Km
HONDA CB 1000 R ABS
HONDA CB 1000 R ABS
€ 5.899,- p/mnd klik hier
2010, 27112 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.349,- p/mnd klik hier
2010, 12316 Km
BMW S 1000 RR
BMW S 1000 RR
€ 9.399,- p/mnd klik hier
2013, 53398 Km
SUZUKI SV 1000 S
SUZUKI SV 1000 S
€ 2.799,- p/mnd klik hier
2004, 49527 Km
HONDA CB 500 X / ABS
HONDA CB 500 X / ABS
€ 5.699,- p/mnd klik hier
2013, 17931 Km
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
€ 8.199,- p/mnd klik hier
2015, 35159 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion