Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
APRILIA TUONO
APRILIA TUONO
€ 1.950,- p/mnd klik hier
2004, 72152 Km
APRILIA TUONO
APRILIA TUONO
€ 3.150,- € 3.495,- p/mnd klik hier
2004, 38986 Km
FH Motoren, FLEVO
APRILIA TUONO
APRILIA TUONO
€ 2.650,- p/mnd klik hier
2005, 51716 Km
APRILIA TUONO 1000 R FACTORY
APRILIA TUONO 1000 R FACTORY
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2005, 49400 Km
APRILIA TUONO
APRILIA TUONO
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2005, 62086 Km
Merkdealer
APRILIA TUONO 1000 R
APRILIA TUONO 1000 R
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2006, 44780 Km
APRILIA TUONO
APRILIA TUONO
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2006, 42935 Km
APRILIA TUONO 1000 R
APRILIA TUONO 1000 R
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2006, 42935 Km
APRILIA TUONO 1000 R
APRILIA TUONO 1000 R
€ 4.250,- € 4.490,- p/mnd klik hier
2006, 44133 Km
APRILIA TUONO 1000 R
APRILIA TUONO 1000 R
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2007, 59900 Km
APRILIA TUONO 1000 R
APRILIA TUONO 1000 R
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2007, 51233 Km
APRILIA TUONO 1000 R FACTORY
APRILIA TUONO 1000 R FACTORY
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2007, 46928 Km
Merkdealer
APRILIA TUONO 1000 R FACTORY
APRILIA TUONO 1000 R FACTORY
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2007, 39516 Km
APRILIA TUONO
APRILIA TUONO
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2008, 59811 Km
APRILIA TUONO
APRILIA TUONO
2008, 28000 Km
APRILIA TUONO 1000 R FACTORY
APRILIA TUONO 1000 R FACTORY
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2009, 42750 Km
APRILIA TUONO 1000 R FACTORY
APRILIA TUONO 1000 R FACTORY
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2009, 35583 Km
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion