Nieuwsbrief:

Huijgen Motoren

De beste service,  meer dan 30 jaar ervaring, persoonlijk contact.
Alle motoren van Huijgen Motoren
49 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON SERVICECAR
HARLEY-DAVIDSON SERVICECAR
€ 23.495,- p/mnd klik hier
1958, 1 Km
PIAGGIO MP3 500 LT SPORT
PIAGGIO MP3 500 LT SPORT
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2017, 26503 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2015, 24125 Km
HARLEY-DAVIDSON PAN AMERICA
HARLEY-DAVIDSON PAN AMERICA
€ 19.249,- p/mnd klik hier
2021, 525 Km
VOGE 500 R
VOGE 500 R
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2022, 1 Km
VENT DERAPAGE RR 125 4T
VENT DERAPAGE RR 125 4T
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2023, 1 Km
MV AGUSTA BRUTALE 800 DRAGSTER RR
MV AGUSTA BRUTALE 800 DRAGSTER RR
€ 12.995,- p/mnd klik hier
2015, 30900 Km
DUCATI SCRAMBLER CAFE RACER
DUCATI SCRAMBLER CAFE RACER
€ 10.595,- p/mnd klik hier
2018, 2070 Km
ITALJET DRAGSTAR 200 LIMITED EDITION
ITALJET DRAGSTAR 200 LIMITED EDITION
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON V-ROD VRSCA
HARLEY-DAVIDSON V-ROD VRSCA
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2002, 31265 Km
VESPA SPRINT 125 S
VESPA SPRINT 125 S
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2023, 2750 Km
HARLEY-DAVIDSON XLX 61
HARLEY-DAVIDSON XLX 61
€ 5.995,- p/mnd klik hier
1985, 17246 Mls
YAMAHA TMAX DX
YAMAHA TMAX DX
€ 10.395,- p/mnd klik hier
2019, 18830 Km
KAWASAKI Z 800 E ABS
KAWASAKI Z 800 E ABS
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2015, 29872 Km
HARLEY-DAVIDSON V-ROD MUSCLE VRSCF
HARLEY-DAVIDSON V-ROD MUSCLE VRSCF
€ 15.495,- p/mnd klik hier
2014, 21505 Km
BMW K 75
BMW K 75
€ 2.995,- p/mnd klik hier
1990, 84968 Km
TRIUMPH TIGER 800 XRT
TRIUMPH TIGER 800 XRT
€ 11.995,- p/mnd klik hier
2019, 25493 Km
HONDA NT 1100 DCT
HONDA NT 1100 DCT
€ 15.995,- p/mnd klik hier
2023, 1836 Km
SUZUKI SV 650
SUZUKI SV 650
€ 7.249,- p/mnd klik hier
2022, 1685 Km
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S FXDLS
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S FXDLS
€ 18.495,- p/mnd klik hier
2017, 26038 Km
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2024 Motoroccasion