Nieuwsbrief:

Motor Centrum Rijen


www.mcrijen.nl
0161-240066
Dealer van:Lid BOVAG

KAWASAKI, KTM, SUZUKI, TRIUMPH


Motor Centrum Rijen (vlakbij Breda) is al meer dan 50 jaar de motorspecialist van zuid Nederland. Wij zijn officieel dealer van de merken Kawasaki, KTM, Triumph, Suzuki en Husqvarna en hebben altijd meer dan 100 topoccasions met BOVAG garantie op voorraad. In ons familiebedrijf kunt u terecht voor alles wat motorrijden zo bijzonder maakt en denken wij graag met u mee. Onze technische professionals staan u met raad en daad bij voor onderhoud, reparatie en schadeherstel. Daarnaast beschikken wij over een zeer uitgebreide kledingshop met vele topmerken zoals Rukka, Rev’It, Alpinestars en Shoei. Graag tot ziens in onze showroom. Wij staan voor u klaar met een kop koffie en een goed advies!
Alle motoren van Motor Centrum Rijen
112 motoren gevonden
KTM 890 SMT
KTM 890 SMT
€ 15.490,- p/mnd klik hier
2024, 400 Km
Merkdealer
BMW R NINE T SCRAMBLER
BMW R NINE T SCRAMBLER
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2017, 21214 Km
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 11.290,- p/mnd klik hier
2022, 13324 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2024, 9502 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 650 TOURER
KAWASAKI VERSYS 650 TOURER
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2018, 37700 Km
Merkdealer
TRIUMPH TIGER 800
TRIUMPH TIGER 800
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2012, 80701 Km
Merkdealer
HONDA NC 750 X ABS
HONDA NC 750 X ABS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2015, 35954 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2000, 63000 Km
DUCATI HYPERMOTARD 821
DUCATI HYPERMOTARD 821
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2014, 41700 Km
TRIUMPH SPEED 400
TRIUMPH SPEED 400
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2024, 151 Km
Merkdealer
KAWASAKI NINJA ZX-4RR
KAWASAKI NINJA ZX-4RR
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2024, 127 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2024, 4168 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z400 PERFORMANCE
KAWASAKI Z400 PERFORMANCE
€ 6.598,- p/mnd klik hier
2023, 300 Km
Merkdealer
KTM 690 SMC R
KTM 690 SMC R
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2023, 849 Km
Merkdealer
TRIUMPH DAYTONA 660
TRIUMPH DAYTONA 660
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2024, 150 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2016, 36009 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2021, 9645 Km
Merkdealer
HONDA CB 650 F ABS
HONDA CB 650 F ABS
€ 7.690,- p/mnd klik hier
2018, 7840 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2020, 7545 Km
Merkdealer
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2007, 95000 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion