Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Een van de meest populaire Honda modellen in goede optische en technische staat.
Touring Windscherm( Ook origineel windscherm)
Handvatverwarming
Valbeugels
Handkappen
Middenbok
Onderhoudshistorie aanwezig
Een proefrit maken of deze motor bezichtigen?
Neem dan gerust contact met ons op! Onze verkopers Jack, Guido en Cees helpen je graag verder en kunnen je iedere gewenste foto in topkwaliteit toesturen of de inruilwaarde van je huidige motor bepalen. Inruil van een auto, boot of camper is bij ons ook bespreekbaar.
Welkom bij Motor Centrum Rijen
Motor Centrum Rijen is al meer dan 50 jaar de meest complete motorzaak van Zuid-Nederland en officieel dealer van de merken Kawasaki, KTM, Triumph en Suzuki. In ons familiebedrijf kun je terecht voor alles wat motorrijden zo bijzonder maakt en denken wij graag met u mee. Onze technische professionals staan je met raad en daad bij voor onderhoud, reparatie en schadeherstel.
Naast nieuwe motoren hebben wij in onze 1500m2 showroom ook altijd meer dan 100 topoccasions met garantie op voorraad. Inruil van je huidige motor is mogelijk en wij helpen je graag bij het vinden van een passende financiering.
BEKIJK ONZE VOLLEDIGE VOORRAAD OP WWW.MCRIJEN.NL
10 dagen gratis allrisk verzekerd
Iedereen die bij ons een motor koopt hoeft zich niet druk te maken over de verzekering, want wij leveren iedere motor af met 10 dagen gratis allriskverzekering! Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons!
Inkoopservice
Wij kopen graag jouw motor in, stuur ons gerust een aantal foto’s en ontvang zsm een interessant voorstel!
Huur je droommotor!
Bij Motor Centrum Rijen kun je ook terecht voor motorverhuur! Wij hebben een breed aanbod van de nieuwste Kawasaki, KTM en Triumph modellen tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Zo huur je al een nieuwe Kawasaki vanaf € 53,- per dag!
Bekijk het gehele aanbod en boek direct online via:
https://motoshare.nl/rider/22847
Voordeelhelmen Rijen
In onze kledingshop Voordeelhelmen Rijen hebben we het grootste assortiment helmen en motorkleding van de Benelux met meer dan 70 verschillende merken! Bekijk ons enorme aanbod of maak direct een pasafspraak via: www.voordeelhelmenrijen.nl
Motor Centrum Rijen
Rijksweg 96
5121 RC Rijen
Tel: 0161-240066
Whatsapp / Facetime: 06-2255 4773
Email: info@mcrijen.nl
www.mcrijen.nl
Openingstijden:
Maandag: Gesloten
Dinsdag: 09.00 – 18.00
Woensdag: 09.00 – 18.00
Donderdag: 09.00 – 18.00
Vrijdag: 09.00 – 18.00
Zaterdag 09.00-17.00
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Watergekoelde 4-takt paralleltwin |
Boring x slag | 77|80 |
Cilinder inhoud | 745 |
Comp. verhouding | 10.7:1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische benzine injectie |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 54.4|40|6250 |
Max. koppel | 68|4750 |
Koppeling | Meervoudige natte platen (** Meervoudige natte platen, hydraulische dubbele koppeling) |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamond, steel pipe |
Vering voor | 41mm telescoopvork, 153.5mm veerweg |
Vering achter | Monoshock demper, Pro-Link swingarm, 150mm veerweg |
Remmen voor | 320mm enkele schijf met 3-zuiger remklauw, C-ABS en sinter metalen remblokken |
Remmen achter | 240mm enkele remschijf, enkel zuiger remklauw, C-ABS en sinter metalen remblokken |
Voorband | 120-70-17 |
Achterband | 160/60/17 |
Wielbasis | 1540 |
Lengte | 2210 |
Breedte | 840 |
Hoogte | 1285 |
Zithoogte | 830 |
Drooggewicht | 219 |
Leverbare kleuren | Rood/Zwart/Grijs/Wit |
Beschrijving | NC750X. Avontuur voor iedereen.
Wordt elke dag een beetje een avontuur, dan zit onze nieuwe crossover-bike, de NC750X, daar vast voor iets tussen. Deze verrassend betaalbare en kwaliteitsvolle machine nodigt steeds weer uit om op avontuur te trekken. In de stad, op landwegen of op bergpassen – met de NC750X is het overal genieten geblazen. De rechte zithouding, vlotte handling en moderne technologie spreken zowel beginnende als ervaren rijders aan.
Het nieuwe driekwartliterblok zorgt voor de nodige power. Met een optionele transmissie met dubbele koppeling en ultramoderne features zoals de ProLink-achterwielophanging en ABS is de NC750X bijzonder goed uitgerust. Lage onderhoudskosten en lange onderhoudsintervallen (12.000 km) maken hem nog aantrekkelijker. |
| Dealerschappen: KAWASAKI, KTM, SUZUKI, TRIUMPH |
Motor Centrum Rijen (vlakbij Breda) is al meer dan 50 jaar de motorspecialist van zuid Nederland. Wij zijn officieel dealer van de merken Kawasaki, KTM, Triumph, Suzuki en Husqvarna en hebben altijd meer dan 100 topoccasions met BOVAG garantie op voorraad.
In ons familiebedrijf kunt u terecht voor alles wat motorrijden zo bijzonder maakt en denken wij graag met u mee. Onze technische professionals staan u met raad en daad bij voor onderhoud, reparatie en schadeherstel. Daarnaast beschikken wij over een zeer uitgebreide kledingshop met vele topmerken zoals Rukka, Rev’It, Alpinestars en Shoei.
Graag tot ziens in onze showroom. Wij staan voor u klaar met een kop koffie en een goed advies!
 | Rijen, Noord-Brabant |
 | 0161-240066 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken