Nieuwsbrief:

South-East Motorcycles

Welkom bij South-Eastmotorcycles. South-eastmotorcycles straalt Harley-Davidson uit!! De winkel, de inrichting, de professionele werkplaats en een enthousiast team. Bij ons kun je terecht voor het echte Harley-Davidson gevoel. Jouw Harley-Davidson is onze passie!! Bij ons vindt je gebruikte Harley-Davidson motoren, nieuw, customizing, alle parts, reparatie en vakkundig spuitwerk. Veel plezier op onze site en tot snel in onze shop.
Alle motoren van South-East Motorcycles
44 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2005, 61500 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2000, 31600 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2006, 37800 Km
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT 114 FXBRS
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT 114 FXBRS
€ 23.950,- p/mnd klik hier
2018, 7200 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2008, 20200 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2001, 27000 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL DELUXE FLSTN
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL DELUXE FLSTN
€ 16.800,- p/mnd klik hier
2009, 5900 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 114 FLHCS
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 114 FLHCS
€ 18.250,- p/mnd klik hier
2019, 12600 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 18.900,- p/mnd klik hier
2009, 31500 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2016, 4600 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY LO FLSTFB
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY LO FLSTFB
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2016, 22000 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM 107
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM 107
€ 21.600,- p/mnd klik hier
2018, 4300 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2003, 38300 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 103 FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 103 FLSTC
€ 29.950,- p/mnd klik hier
2014, 24900 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 114 FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 114 FLSTC
€ 35.950,- p/mnd klik hier
2020, 24000 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
€ 9.900,- p/mnd klik hier
2012, 28700 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 107 FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 107 FLSTC
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2019, 38800 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 32.950,- p/mnd klik hier
2009, 26450 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER ROADSTER XL 1200 CX
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER ROADSTER XL 1200 CX
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2017, 1700 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER FORTY-EIGHT XL 1200 X
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER FORTY-EIGHT XL 1200 X
€ 11.900,- p/mnd klik hier
2013, 16900 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geļnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geļntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion