Nieuwsbrief:

APRILIA  SL 1000 FALCO - 2000

Bouwjaar:
2000
Kleur:
Zwart
Vermogen:
70 kW
Teller:
60.319 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
aprilia - sl-1000-falco
aprilia - sl-1000-falco
aprilia - sl-1000-falco
aprilia - sl-1000-falco
aprilia - sl-1000-falco
aprilia - sl-1000-falco
aprilia - sl-1000-falco
aprilia - sl-1000-falco
aprilia - sl-1000-falco
aprilia - sl-1000-falco
aprilia - sl-1000-falco
aprilia - sl-1000-falco
aprilia - sl-1000-falco
aprilia - sl-1000-falco
aprilia - sl-1000-falco
aprilia - sl-1000-falco
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Aprilia SL 1000 Falco

Zeer nette sportieve 2-pitter van december '2000
Km stand 60319
Voorzien set titanium LeoVinci SBK sportdempers
Inclusief originele uitlaten
Nieuw set Michelin banden
Origineel duo-cover, incl duo seat
Achterbrug voorzien van bobbins
EPROM geflashed met de specs en power van een RSV-Mille
Keurig onderhouden, startkoppeling is net vervangen
Rijklare meeneemprijs €1895,-


Opties en Accessoires:
Voorzien set titanium LeoVinci SBK sportdempers
Inclusief originele uitlaten
Origineel duo-cover, incl duo seat
Achterbrug voorzien van bobbins
EPROM geflashed met de specs en power van een RSV-Mille
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Jonge Motoren
Stevinweg 14
Tholen
Plan de route
06-21908697
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion