Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 9.500,- p/mnd klik hier
2019, 29337 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 9.745,- p/mnd klik hier
2019, 35117 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2019, 12000 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2019, 24729 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2019, 26193 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 85 TT TRAVEL
MOTO GUZZI V 85 TT TRAVEL
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2019, 21351 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2019, 18000 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2019, 18000 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 10.390,- p/mnd klik hier
2020, 43300 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 10.440,- p/mnd klik hier
2020, 36282 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2020, 17352 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2020, 23000 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2020, 27246 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 10.399,- € 10.999,- p/mnd klik hier
2020, 15863 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2020, 16637 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 11.350,- p/mnd klik hier
2020, 5700 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2021, 23540 Km
MOTO GUZZI V 85 TT TRAVEL
MOTO GUZZI V 85 TT TRAVEL
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2021, 21000 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2021, 50250 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2021, 16313 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1967 - In de jaren zestig vond er heel weinig ontwikkeling plaats. Er werden vier modellen geïntroduceerd (de R 50/2, de R 50 S, de R 60/2 en de R 69 S), die het hele decennium in productie bleven. BMW concentreerde zich in de jaren zestig op de productie van auto's en twijfelde zelfs aan het verdere nut van de productie van motorfietsen. De motorfietsproductie verhuisde in november 1966 naar een fabriek in Berlin-Spandau. In 1967 werd de productie zelfs stilgelegd en alle sportactiviteiten werden gestaakt. Pas met de geheel vernieuwde /5-serie uit 1969 kwam er een kentering, ook in de verkoopcijfers. Dit waren in elk geval veel vlotter gelijnde modellen
© 2000 - 2024 Motoroccasion