Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO 800 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Groen
Vermogen:
60 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

DEMOKORTING PROFITEER NU

De Leoncino 800 vormt een unieke mix tussen moderne en klassieke stijlen. Bij het ontwerpen van de 800 serie is trouw gebleven aan de bekende Leoncino vorm; de boog. Deze is terug te vinden in de koplamp en het ontwerp van de tank waardoor de kracht, dynamiek een authentieke stijl van de motor wordt versterkt.

Het frame is een gloednieuw stalen trellis frame, dat perfect past bij het ontwerp en tegelijkertijd zorgt voor een gemakkelijke en voorspelbare wegligging. Iets wat mede te danken is aan de standaard gemonteerde hoogwaardige MT60 RS banden van Pirelli. In tegenstelling tot zijn zus, de Leoncino 800 Trail, is de Leoncino 800 voorzien van sportieve 17 inch lichtmetalen velgen.

De leeuw heeft een speciale plek en staat met trots op het voorspatbord, zoals gebruikelijk was op de historische motorfietsen van Benelli.
 

Het kloppend hart van Leoncino 800 bestaat uit een door Benelli zelf ontwikkelde 754cc metende parallel-twin. De EFI mapping is geoptimaliseerd om veel koppel te leveren vanaf lage toerentallen en de koppelcurve lineair op te laten lopen tot een piek van 67 Nm bij 6500 omwentelingen. Bij iets verder doortrekken komt het maximale vermogen van 76,2 pk vrij bij 8500 omwentelingen.

De vloeistofgekoelde twin met DOHC ontwerp is betrouwbaar, reactief en bovendien Euro5 goedgekeurd. De kruktappen zijn 360 graden verzet, wat de motor zijn karakteristieke geluid geeft.

Daarnaast is er nog een interne balans-as toegevoegd wat resulteert in een zijdesoepel lopende motor. Voeg hier een soepele zes-bak met assist & slipper clutch aan toe en het plaatje is compleet.

De Leoncino 800 is ook beschikbaar als 35 kW A2 variant!

Al onze prijzen zijn inclusief afleverkosten, rijklaarmaak kosten, kenteken kosten en tennaamstellingskosten.

Zie laatste foto's voor meer kleurstellingen
 
Wim en Kevin Zielman

  • Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij vóór afreizen met ons te bellen over de beschikbaarheid.

    Wim & Kevin Zielman

    Motor Service Hoofddorp: Uw favoriete motor specialist






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Service Hoofddorp
Diamantlaan 71
Hoofddorp
Plan de route
023-5830335
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1961 - In 1961, twee jaar nadat Honda begon met de verkoop van de Super Cubs, deed Honda de racewereld op zijn grondvesten schudden met de legendarische overwinningen van "Mike the Bike" Hailwood op de Honda tweecilinders op 'the Isle of Man'. Het waren de eerste overwinningen in een lange reeks die de start vormden van een lange reeks Honda racehistorie. Vanaf het begin werkte meneer Honda naar een plaats in de racerij waarbij op een gegeven moment meer dan 100 grote kampioenschappen per jaar werden binnengehaald. Wat men hier weer uit leerde werd direct naar de ontwikkeling van wegmotoren overgebracht. De klassieke CB72 en CB77 bracht Amerika op twee wielen en zorgde voor een blijvende plaats op die markt. De subnaam 'Hawk' 'Nighthawk' of 'Super Hawk' kwamen sindsdien op verschillende modellen voor waaronder de CB72, CB77, CB400T, NT650, tot in 1998 de VTR1000F.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HONDA

ADV 350
C 72
CB 1000 F BIG ONE
CB 1000 HORNET SP
CB 1000 HORNET
CB 1000 R
CB 1000 S
CB 1100 EX ABS
CB 1100 RS
CB 1100 SF X-11
CB 1100
CB 1
CB 125 F
CB 125 R
CB 1300 / X4
CB 200
CB 300 R
CB 350 F
CB 450
CB 50 DREAM
CB 500 F
CB 500 HORNET
CB 500 X
CB 500
CB 550
CB 600 F
CB 600 S
CB 650 F
CB 650 R ECT
CB 650 R
CB 650
CB 750 HORNET
CB 750
CB 900 F / HORNET
CBF 1000
CBF 125
CBF 600
CBR 1000 F
CBR 1000 RR FIREBLADE SP
CBR 1000 RR FIREBLADE
CBR 1000 RR-R FIREBLADE ST
CBR 1000 RR-R FIREBLADE
CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
CBR 125 R
CBR 250 R
CBR 300 R
CBR 400
CBR 500 R
CBR 600 F
CBR 600 RR
CBR 650 F
CBR 650 R
CBR 900 RR FIREBLADE
CBX 1000
CL 500
CMX 1100 REBEL T MT
CMX 1100 REBEL
CMX 500
CR 125
CRF 1000 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS ES
CRF 1000 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS
CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT
CRF 1000 L AFRICA TWIN
CRF 110 F
CRF 1100 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS
CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT ES
CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT
CRF 1100 L AFRICA TWIN
CRF 125
CRF 250
CRF 300
CRF 450
CRF 50 F
CTX 1300
CTX 700
CX 500
DAX 125
EM 1 E
F6 B GL 1800 GOLDWING
F6 C GL 1500 VALKYRIE
F6 C GL 1800 VALKYRIE
FJS 400 SILVER WING
FJS 600 SILVER WING
FMX 650
GB 500 TT
GL 1000 GOLDWING
GL 1200 GOLDWING
GL 1500 GOLDWING
GL 1800 GOLDWING
MONKEY Z 125
MSX 125
NC 700 D INTEGRA
NC 700 S DCT
NC 700 S
NC 700 X DCT
NC 700 X
NC 750 D INTEGRA
NC 750 S DCT
NC 750 S
NC 750 X DCT
NC 750 X
NHX 110 LEAD
NRX 1800 RUNE
NSR 250 R
NSS 125 FORZA
NSS 125
NSS 300 FORZA
NSS 350 FORZA
NSS 750 FORZA
NT 1100 DCT
NT 1100
NT 650 V DEAUVILLE
NT 700 V DEAUVILLE
NTV 650
NX 500
NX 650 DOMINATOR
PC 800 PACIFIC COAST
PCX 125 CBS
PCX 125
PCX 150
RVF 400
SCV 100 LEAD
SES 150 DYLAN
SH 125
SH 150
SH 300
SH 350I
ST 1100 PAN EUROPEAN
ST 125 DAX
ST 1300 PAN EUROPEAN
SUPER CUB C 125
TRIKE
VF 1000
VF 500
VF 700
VF 750 C SUPER / MAGNA
VFR 1200 F C-ABS DCT
VFR 1200 F C-ABS
VFR 1200 X CROSSTOURER
VFR 1200 X DCT CROSSTOURER
VFR 400 R
VFR 750 F
VFR 800 X CROSSRUNNER
VFR 800
VISION
VT 1100 SHADOW
VT 1300 CX
VT 500
VT 600
VT 700
VT 750 DC
VT 750 S
VT 750 SHADOW
VT 800
VTR 1000 FIRESTORM
VTR 1000 SP 1
VTR 1000 SP 2
VTX 1300
VTX 1800
VULTUS
WW 125
WW 150
X-ADV
XBR 500
XL 1000 V VARADERO
XL 600 V TRANSALP
XL 600
XL 650 V TRANSALP
XL 700 V TRANSALP
XL 750 TRANSALP
XLV 650
XLV 750 R
XR 600 R
XRV 750 AFRICA TWIN
ZIJSPAN
© 2000 - 2025 Motoroccasion