Nieuwsbrief:

BETA  RR 2T 300 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Rood wit
beta - rr-2t-300
beta - rr-2t-300
beta - rr-2t-300
beta - rr-2t-300
beta - rr-2t-300
beta - rr-2t-300
beta - rr-2t-300
beta - rr-2t-300
beta - rr-2t-300
beta - rr-2t-300
beta - rr-2t-300
beta - rr-2t-300
beta - rr-2t-300
beta - rr-2t-300
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Beta introduceert de nieuwe modellen voor 2025.
Wij hebben de BETA RR 300 X-PRO op voorraad evenals de BETA RR 430 X-PRO.
De andere modellen volgen.

De 2 T modellen zijn er in:
RR 125 X-PRO
RR 200 X-PRO
RR 250 X-PRO
RR 300 X-PRO
De 4T modellen zijn er in :
RR 350 X-PRO
RR 390 X-PRO
RR 430 X-PRO
RR 480 X-PRO 

De Beta RR-modellen, nu in hun twintigste productiejaar, zijn getransformeerd tot een nieuw ras van enduromotoren. We introduceren de gloednieuwe reeks 2T en 4T modellen die bekend staan als RR X-Pro! Niet te verwarren met de oudere Race Edition-modellen, bieden de X-Pro-modellen de enduro-rijder een breed scala aan functies en voordelen die geschikt zijn voor trailrijden in alle disciplines. Er zijn acht modellen RR X-Pro beschikbaar, allemaal met een andere persoonlijkheid en instelling. 125, 200, 250 en 300 2T modellen samen met 350, 390, 430 en 480 4T.

Speciaal ontworpen om de zwaarste trails aan te kunnen, met kenmerken die je niet aantreft op de meeste andere enduromodellen, waaronder een nieuw frame met een 20 mm lagere zithoogte, een volledig nieuwe enkelgeveerde voorvork, elastomeer stuurbevestigingen, een koelvloeistofoverloopreservoir en een reddingsband op het voorspatbord. De lijst met veranderingen wordt gecompleteerd door geheel nieuw plastic dat de motorfiets onderscheidt van de anderen.

RR X-Pro modellen hebben hun eigen kenmerkende look met nieuwe body
De geheel nieuwe ZF SHC-voorvork is lichter dan eerdere standaard RR-modellen doordat er gebruik wordt gemaakt van één veer op de rechterbuis met een instelbare veervoorspanning, terwijl alle ingaande en uitgaande demping van de vork aan de linkerkant plaatsvindt. Dit enkelvoudige veerontwerp is perfect voor zwaar endurogebruik omdat het de rijder een meer “ingeplant” gevoel geeft tijdens het rijden. Het zorgt er ook voor dat de vork sneller reageert dan andere ontwerpen door minder algehele wrijving. Complementair aan de voorvork zijn de isoelastische stuurbevestigingen van XTrig, deze bevestigingen verminderen trillingen en vermoeidheid bij de rijder. De achterschokdemper is ook nieuw met bijgewerkte klepinstellingen die passen bij de volledig nieuwe SHC-voorvork.

Om de rijeigenschappen van de motorfiets te verbeteren, is de zithoogte verlaagd met 20 mm om het zwaartepunt te verlagen en de rijder beter houvast te bieden als het er stevig aan toe gaat. Een grijpstang op het voorspatbord is een nieuwe voorziening die is toegevoegd voor het geval het voorwiel uit een extreme situatie moet worden getild.
Een nieuw frame waarvan het ontwerp is overgenomen van de RR Race Edition en RX modellen. Dit nieuwe frame biedt een grotere ruggengraat die sterker is dan bij de vorige modellen en zorgt voor betere controle door minder doorbuiging. Samen met het nieuwe frame is er een nieuwe hoofdremcilinder van de Nissin-rem toegevoegd voor verbeterde remprestaties achter. Dit nieuwe reservoir heeft een groter vloeistofvolume waardoor het systeem beter afkoelt bij extreem remmen.

De RR X-Pro modellen hebben hun eigen aparte look met nieuw bodywork. Een nieuw ontworpen koplampmasker, nieuwe gestroomlijnde tankpanelen en afgewerkt met een nieuw achterspatbord. Nieuwe graphics maken het verbluffende uiterlijk van de serie compleet.

250CC
Ideaal voor wie op zoek is naar een zachtere 2-taktmotor met iets minder vermogen en koppel dan de topmodellen om een uitstekende handling te garanderen.

300CC
Gemaakt voor liefhebbers van een grote motor met een aanzienlijk koppel bij elke snelheid. Geschikt voor liefhebbers van lange versnellingen.

De updates zijn als volgt:
ZF SHC-voorvork: Enkelzijdige veer, volledig instelbaar voor voorbelasting, ingaande en uitgaande demping. Gewichtsbesparing van meer dan 250 gram.
ZF-achterschokdemper: Opnieuw ontworpen en afgestemd op de SHC-voorvork. Zorgt voor een betere algehele balans van de vering en rijeigenschappen. Een progressieve overbrenging verbetert de rijeigenschappen.
Lagere zithoogte: 20 mm lager dan MY24 RR-modellen, nieuw ontworpen vorm en zachter schuim voor langere, comfortabelere ritten.
Frame: Vergelijkbaar met het ontwerp van de RR Race Edition en RX-modellen, grotere ruggengraat voor duurzaamheid en minder algehele flexibiliteit.
Hoofdremcilinder achterrem: Groter vloeistofvolume dan bij de vorige modellen om de hitte tijdens extreem remmen te verminderen.
Stuurbevestigingen: XTrig FlexFix isoelastische stuurbevestigingen om vermoeidheid van de rijder te verminderen en trillingen tegen te gaan.
Elektronische sleutel: Biedt een veiligheidssysteem dat diefstal voorkomt met een unieke gecodeerde sleutel die ook een koord heeft dat kan worden gebruikt als veiligheidsuitschakeling wanneer deze om de pols van de berijder wordt gedragen.
Koelvloeistofreservoir: Vermindert verlies van koelvloeistof bij extreme rijomstandigheden.
Volledig nieuw carrosserieontwerp: Nieuw koplampmasker, tankpanelen en achterspatbord om de motorfiets te onderscheiden van de andere modellen.
Graphics: Een verbluffende look die de kleur Italian Red draagt, gecombineerd met subtiele lijnen.
Reddingsband voor: Om te helpen wanneer je het voorwiel uit een moeilijke sectie moet tillen.

Overige kenmerken:
Elektrische starter: nauwkeurig en betrouwbaar, essentieel bij het herstarten van de motor in lastige situaties. Een back-up kickstarter wordt als optie verkocht.
Koppeling: “Light-Pull” membraankoppeling heeft drie standen voor aanpassing van de trekkracht en progressiviteit van de hendel.
Accu: Lithium accu zorgt voor snel starten en een lager gewicht.
Elektronica: Koplamp en achterlicht met meter voor gebruiksuren, ritteller, snelheid en meer.
Brandstoftank: Doorzichtig zodat het brandstofpeil gemakkelijk kan worden gecontroleerd.
Skidplate: Een kunststof skid plate vermindert het motorgeluid en is gevormd naar het frame voor een betere bodemvrijheid.
Graphics: het ontwerp van de motorfiets is verbeterd met nieuwe graphics die vergelijkbaar zijn met die op de RR-modellen en die het kenmerkende Beta-rood op dominante wijze weergeven.
2T-modellen bevatten ook:

Kaartschakelaar: (2T-modellen) Twee standen om de vermogensafgifte van de motor aan te passen aan de omstandigheden. (nat of droog)
Elektronische olie-injectie: Onder het zadel bevindt zich een oliereservoir (dat eenvoudig met een druk op de knop kan worden geopend), waardoor de voormenging van olie en brandstof overbodig wordt.


 
  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Munsters Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 1994 - De rijke Ducati motorsport traditie continueerde men met de komst van de 916 in 1994. Een nieuwe door Ducati aangezwengelde revolutie op motorgebied. Ditmaal een topprestaties leverende 916 als belichaming van een motorsport categorie. Met de 916 werd de combinatie tussen technologie, stijl en prestaties naar een maximum niveau gebracht. Ducati wist opnieuw een uitstekende balans te vinden tussen vorm en functie, logica en emotie. Door de meest prestigieuze motorbladen in de wereld werd de 916 uitgeroepen tot “Motorcycle of the Year”.De Supermono, één van de mooiste voorbeelden van motorfietsdesign in de geschiedenis, werd in dezelfde periode vervaardigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion