Nieuwsbrief:

BETA  RR 4T 430 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Rood blauw
beta - rr-4t-430
beta - rr-4t-430
beta - rr-4t-430
beta - rr-4t-430
beta - rr-4t-430
beta - rr-4t-430
beta - rr-4t-430
beta - rr-4t-430
beta - rr-4t-430
beta - rr-4t-430
beta - rr-4t-430
beta - rr-4t-430
beta - rr-4t-430
beta - rr-4t-430
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
BETA presenteerd de 2025 RACE modellen
Wij hebben de BETA RR 300 RACE op voorraad evenals de BETA RR 430 X-PRO.
De andere modellen volgen


RR RACE 2T 250/300 MAART 2025

Snel, nauwkeurig en essentieel, net als echte racefietsen, verandert de nieuwe raceklare RR van Beta van naam en gaat direct ter zake, en biedt alle offroad-liefhebbers een high-performance product met een compromisloze uitstraling. Laten we maar meteen met de deur in huis vallen, dan komt de nieuwe RR Race My 2025 op de markt.

De RR Race vertegenwoordigt de raceklare versie van de Enduro Beta-modellen en valt, in vergelijking met de laatste, op door een reeks wijzigingen aan de motor, ophanging, chassis en uitrusting, waardoor ze ideaal zijn om het beste van zichzelf te geven op het circuit. Voor het modeljaar 2025 hebben de innovaties betrekking op zowel de technische uitrusting, de esthetiek als de motor.

Laten we dus eens kijken naar al het nieuws en de functies die de modellen onderscheiden.

MEER LADEN

Nieuws
Voor het modeljaar 2025 zijn er een reeks innovaties die betrekking hebben op het hele 2T- en 4T-assortiment, terwijl andere die specifiek zijn voor individuele modellen, in detail bekijken:

Nieuw voor alle modellen

  • Ergal voetsteunen: om altijd maximale controle te hebben en nooit het contact met de fiets te verliezen, is de RR Race 25 uitgerust met nieuwe ergal racevoetsteunen met verwisselbare stalen pinnen, smaller dan in het verleden, om voetbewegingen te vergemakkelijken, maar beter in termen van grip.
  • Remklauw voor: op de nieuwe Race verschijnt een lichtere en beter presterende Nissin-remklauw dan de vorige, die helpt om het rijgedrag van de fiets te verbeteren en de remkracht, progressie en modulatie te behouden.
  • Extra grote wielas: de achterwielas is versterkt, waardoor de diameter 2 mm is toegenomen en daardoor naar ø 22 mm is verplaatst. Dit nieuwe onderdeel garandeert een grotere stijfheid en torsieweerstand, met als resultaat een fiets die altijd nauwkeurig en goed directioneel is, zelfs bij de meest gewelddadige acceleraties. Als gevolg van deze ingreep zijn ook de achterremklauw, de swingarm en de spoorverbreders geüpdatet om perfect te passen.
  • Kaartschakelaar op het stuur: de knop voor de kaartschakelaar bevindt zich nu niet langer in de canonieke positie achter het balhoofd, maar is verplaatst naar het stuur, in de bumper, waardoor het familiegevoel met de X-PRO-modellen behouden blijft. Hier bevinden zich zowel de kaartschakelaar als, voor de 4T, de Traction Control-knop.
  • Kunststoffen: de nieuwe superstructuren die onlangs op de X-PRO zijn geïntroduceerd, hebben ook een nieuwe agressieve en flamboyante look gekregen op de RR Race 25, wat een complete restyling van de motorfiets heeft opgeleverd. De koplampgrille, de kappen, de zijpanelen en de achterkant van de achterwand zijn bij Beta opnieuw ontworpen. De grille heeft een taps toelopend ontwerp, terwijl de staart en transportbanden slank en goed verbonden zijn, waardoor ze gemakkelijk en zonder gereedschap toegang hebben tot het luchtfilter.

Op alle 2-taktmodellen wordt het gebruik van de automatische mixer (beschikbaar in de catalogus met fabrieksonderdelen) bevestigd om het gewicht van de fiets zoveel mogelijk te verminderen.

Motor – RR Race 2T 125
Zoals het herhaaldelijk heeft aangetoond, gelooft Beta in het potentieel van jonge mensen en opnieuw met het nieuwe RR Race modeljaar 2025 heeft het besloten om dit onder de aandacht te brengen door een reeks ingrepen voor te stellen aan de kleine achtste-liter motor. Het doel van deze ingreep was om over de gehele leveringscurve het vermogen van de eencilinder 125 2T te verhogen, waardoor de maximale piek van het beschikbare vermogen werd aangescherpt. Dit resultaat was mogelijk dankzij een nieuwe zuiger en een nieuwe cilinderkop. Dankzij deze ingreep is de motor responsiever, krachtiger en voller, waardoor de explosiviteit van de absolute prestaties verder toeneemt. De nieuwe 125cc-motor heeft nu dus een groter toepassingsgebied dan in het verleden, waar eerdere ingrepen de lat van het model al hoger hadden gelegd, omdat het vermogen bij hoge toerentallen had gewonnen, zonder koppel te verliezen bij lage snelheden.

Het beproefde chassispakket en de speciale componenten van de Beta-raceklare versies blijven ongewijzigd ten opzichte van het verleden:

  • Kayaba AOS gesloten cartridgevork ø 48 mm: De aanwezigheid van geanodiseerde interne onderdelen en de behandelingen die van de materialen worden ontvangen, zorgen ervoor dat de glijwrijving tot een minimum wordt beperkt, terwijl de gebruikelijke compressie- en rebound-aanpassingen u in staat stellen om altijd de optimale aanpassing van de instelling te vinden.
  • Mono Kayaba C46 RCU: De Mono KYB kan worden beschouwd als een referentiepunt in het kader van wedstrijden vanwege zijn vermogen om oneffenheden in de grond te absorberen, het niveau van tractie dat op het voertuig wordt overgebracht en de consistentie van de prestaties, zelfs bij bijzonder zwaar gebruik, en is volledig aanpasbaar in de hydraulische instelling, inwerkend op de externe compressie-aanpassingen (zowel bij hoge snelheden, en bij lage snelheden) en extensie.
  • Quick-release voorwielas: Direct herkenbaar aan de rood geanodiseerde snelspanner, is het essentieel om kostbare seconden te besparen in de race wanneer een band moet worden vervangen.
  • Versterkte handbeschermers: de handkappen worden gekenmerkt door een mal in tweecomponentenmateriaal, die niet alleen een race-look aan de fiets geven, maar ook bijzonder resistent zijn bij het meest intense offroad-gebruik.
  • Kettingblad met geanodiseerde aluminium kern en stalen tanden van ZF SPROCKETS: prestaties, lichtheid en sterkte op hoog niveau, de perfecte mix die elk raceonderdeel zou moeten hebben.
  • Speciaal racezadel: met antisliplaag en documentenzak, voor maximale grip, comfort en functionaliteit.
  • Zwart geanodiseerde versnellingspook en rempedaal achter.
  • Versnellingsbak oliedop, motoroliedop en oliefilterdop in rood geanodiseerd aluminium.
  • Rode ergal kettingspanners.

Beschikbaarheid: September.


VIND EEN DEALER


 
  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Munsters Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2024 Motoroccasion