Nieuwsbrief:

BMW  F 900 GS ADVENTURE - 2024

Garantie: Ja
1600 Km
BLACK STORM
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2023 - 2024
Modelcode: K82
Typenummer: 0K71

Technische informatie
Koppel: 93 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 23 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 228 x 94 x 138 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Historie
Aantal eigenaren: 3

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 25-03-2027
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Buddyseat extra laag (077G), Handvatverwarming, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), LED dagrijverlichting, LED koplampen, M Endurance Ketting (018A), smartphone integratie, Teleservices (06AE), Verlagingset, lage vering & buddyseat (0499), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harry Meijer B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion