Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GT - 2022

Garantie: Ja
11000 Km
LIGHT WHITE/RACING BLUE/RACING RED
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2011 - 2025
Modelcode: K48
Typenummer: 0F21

Technische informatie
Koppel: 180 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 27 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 232 x 100 x 160 cm

Interieur
Bekledingcode: 0000

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Historie
Aantal eigenaren: 2
Opties en Accessoires:
Akrapovic titanium einddempers, Windscherm comfort, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Audiosysteem (0268), Bandenspanningscontrolesysteem, Bluetooth, Centrale vergrendeling (0417), Connected services, Dagrijverlichting (0202), Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Handvatverwarming, Hill hold functie, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Koplampen adaptief, LED-verstraler (0562), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Metaalkleur, Motorbeschermbeugel (0671), Navigatiesysteem, Radio software (0395), Schakelassistent Pro (0222), Stijlvariant Sport (0451), Teleservices (06AE), Touring pakket (0233), Uitparkeer waarschuwing, Verwarmde buddyseat, Voertuiginformatie Nederlands (0386), Volle kuip, Windscherm, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Harten Amersfoort
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion