Nieuwsbrief:

BMW  R 100 CS - 1981

63425 Km
Zwart
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
bmw - r-100-cs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
In 1981 bracht BMW de R100 CS uit, een sportievere en comfortabelere versie van het standaard R100 model.

De esthetische kenmerken van de motorfiets zijn de een ronde koplamp, een tweezitszitje met handgrepen voor de duopassagier, zijdelings gemonteerde achterschokdempers, een dubbel verchroomd uitlaatsysteem en meerspaaks aluminium wielen. Deze waren allemaal standaard opties.

Aan de voorkant heeft de motorfiets een telescoopvork die het voorwiel geleide, voorzien van twee 260 mm remschijven. Voor de achterophanging zijn aan de zijkant gemonteerde, verstelbare schokdempers geplaatst en beschikt het ziel over een trommelrem.

Onze motor beschikt over een koetswerkkleur die in prachtige staat is en geproduceerd in '81, ook één van de eerdere producties is van dit type. 
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen

Opties en Accessoires:
Bagagerek, Originele uitlaat, Uitlaat verchroomd, Valbeugel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Legerfiets" betekent: Motorfiets die door het leger wordt gebruikt. Tegen­woordig worden legermotorfietsen louter voor ordonnans­werkzaamheden ingezet. Vroeger kregen ze, al dan niet van een zijspan voorzien, ook gevechtstaken toebedeeld. In dat geval was de motorfiets uitgerust met een (zware) mitrailleur en met een black out-verlichting. Utiliteitsmotorfiets die wordt ingezet als praktisch en goedkoop vervoermiddel door het leger (ordonnanstaken), door de politie (escorte, patrouille op snelwegen) of door be­paalde beroepscategorieën (koeriersdiensten, motorrijscholen, Wegenwacht). Aan het begin van deze eeuw werden motor­fietsen in advertenties nog aangeprezen als ‘het moderne ver­voermiddel voor den dokter’, of in combinatie met een zij­spanbak afgebeeld als transportmiddel voor bakkers en slagers. Door de opkomst van de auto verdween dit gebruik van de motorfiets. Tegenwoordig worden motorfietsen door particu­lieren bijna uitsluitend als pleziervoertuig gebruikt en nauwe­lijks nog als dienst- of Leger-fiets.
© 2000 - 2025 Motoroccasion