Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS TRIPLE BLACK - 2019

Garantie: Ja
28676 Km
Triple Black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Garantie bij jou in de buurt!
GS Motoren geeft 12 maanden Premium Garantie op deze GS. Dit wordt uitgevoerd door een samen te selecteren BMW dealer of specialist in jouw regio. Je hoeft dus alleen naar GS Motoren voor de proefrit/aflevering. Jouw vertrouwde BMW dealer of specialist handelt de eventuele garantie voor ons af. Meer info: www.gsmotoren.nl/garantie .
 
  • Omval-, ongeval- en pekelvrij
  • 2 sleutels
  • Ingevuld onderhoudsboekje door BMW dealer
  • Complete historie onderhoudsfacturen aanwezig
  • Laatste onderhoudsbeurt 28.650 km
  • Afleveringsbeurt 
  • Voorband 2,8 mm profiel (55%)
  • Achterband nieuw
  • Vario kofferset BMW links en rechts meerprijs € 750

Opties en Accessoires:
ABS Pro O5AC, Bandenspanningscontrole O530, Comfort pakket O230, Cylinderbeschermers, Design einddemper O19F, Dynamic ESA O191, Dynamic pakket O235, Handkappen O589, Handvatverwarming O519, Keyless Ride O193, Knipperlichten wit O590, LED dagrijlicht O202, Losse zitplaatsen i.p.v. bank O413, Motorsleepmomentregeling O18B, Rijmodi Pro O224, Schakelassistent Pro O222, SOS Noodoproep O6AC, Spaakwielen O771, Teleservices O6AE, Touring pakket O233, Traction Controll O182, Uitlaatbochten verchroomd O340, Voorbereiding BMW Navigator O272




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
GS Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion