Nieuwsbrief:

BMW  R 18 B - 2021

Garantie: Ja
15233 Km
BLACK STORM METALLIC (ZWART METALLIC)
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: aug. 2021 - 2025
Koppel: 158 Nm
Afmetingen (LxBxH): 256 x 97 x 140 cm
Tankinhoud: 24 liter
Topsnelheid: 180 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Aantal eigenaren: 4

Deze mooie R 18 Bagger komt te staan in onze showroom Elst.
Motor wordt nu eerst gepoetst.

Als u de motor wilt komen bekijken bel dan even voor een afspraak.

BTW verrekenbaar.
Opties en Accessoires:
Achteruitrijhulp, Active Cruise Control, Adaptieve bochtverlichting, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm, Audio Systeem, Bandenspanningcontrole (RDC), Centrale vergrendeling, Dagrijverlichting, Elektronisch Stabiliteits Programma, Emergency Call, First Edition, Hak teen schakeling, Hill Start Control, Intelligent Emergency Call (eCall), Keyless Ride, Koplamp Pro, LED koplampen, Marshall Gold Series Stage 1, Metaalkleur, Motorbeschermbeugel, Navigatiesysteem, Pinstriping, Radio, Radio software, Special Edition, Stijlvariant Chrome, Tankdop afsluitbaar, Treeplanken, Uitlaat verchroomd, Valbescherming, Verchroomde uitlaatbochten, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Windscherm, Witte LED-knipperlichten, Zijkofferset, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion