Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 R - 2017

Garantie: Ja
20993 Km
Rood Zwart
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wat blijft het een stoere motor, De S 1000 R zeer compleet uitgerust. Met ABS, ESA, handvatverwarming verschillende rijmodi allemaal te bedienen met de boordcomputer.

Net voorzien van een nieuwe set Michelin banden en de ketting en tandwielen zijn net vernieuwd.

Dikke naked bike met een hoop koppel en vermogen.

Voorzien van een Akrapovic demper, Quick Shifter, Wunderlich windscherm,GB racing motordeksels.

USB lader, Telefoonhouder, valnokken,andere hevels led achterlicht en knipperlichten en veel meer.

Losse doos met originele spullen zoals duo sit zit er los bij.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

inruil en financiering is op deze motorfiets mogelijk. 


 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
12 V aansluiting, ABS, Air Bubble ruit, Boordcomputer, dempers, andere en uitlaatsystemen, garantie, gear indicator, hendels, andere, knipperlichten, andere, origineel sleutel set, Quickshifter, Sportuitlaat, Telefoonhouder, USB aansluiting, valnokken, Verhoogde ruit, Verschillende rijmodi, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion