Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ZXR 750 RR - 1993

Garantie: Nee
35856 Km
Groen
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
ZXR 750 RR steeds moelijker om te vinden uniek en zeldzaam. 

Van dit type zijn slechts 1000 motoren gebouwd. Dit is nummer 323. Er zijn er toen slechts 5 naar Nederland gekomen. Wellicht is dit nog een van de laatste hier te vinden. Motor heeft maar 1 eigenaar echt een liefhebber gehad.

Echt een originele ZX750K met  het originele blok.

Eigenaar heeft motor als sinds 1993 in bezit.

De originele ZXR 750 RR is onder ander standaard voorzien van Flat-side carburateurs, een Close Ratio versnellingsbak, aluminium tank en mono seat.

Motor is geheel aangepakt maar er zitten ook nog heel veel originele onderdelen van bij.

Motor heeft onder andere een andere voorvork, rem en schakelset remklauw achter , Marvic wielen, andere Air box, Carbon voorspatbord .

Verder voorzien van  een Yoshimura compleet uitlaat systeem En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Door ons nog in 2017 voorzien van een nieuwe set  Michelin Power RS waar eigenlijk niet mee gereden is.

Er zitten nog heel veel originele onderdelen bij waaronder de originele tank en achterkont maar ook de ander originele kuipdelen.

Dan hebben we er nog bij de originele voorvork en uitlaat ,extra wielen en nog heel veel extra andere onderdelen.

Dus eventueel nog terug te bouwen naar origineel. 

Er zitten nog 2 taxatie rapporten van bij de laatste van 2011 met een waarde van
€ 17400

Bel of mail anders voor meer info.



 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
Aangepaste bestickering, Aluminium (geanodiseerde) bouten en moeren, bobbins, dempers, andere en uitlaatsystemen, kuipdelen, andere, Motortuning, Originele uitlaat, Rem/schakelset, remmen, andere, solo seat, Sportuitlaat, Stalen / RVS leidingen, steunen, andere en/of pedalen, stuur, ander, velgen, andere, wielen, andere, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion