Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 RR - 2017

Onbekend
Wit
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nette circuitmotor te koop i.v.m. overstap naar circuitrijden met auto's.
Motor is gebruikt voor vrij rijden circuitdagen en is een BTW motor.
Stickers kunnen worden verwijderd.

Zie onderstaande optie lijst:
• Marchesini wielen M7RS glossy black
• Haakse ventielen
• Brembo HPK Supersport 5.5 brake disc front 
• Carbon swingarm protection 
• Carbon frame protection 
• Alpha Racing footpegs 
• Arrow Racing exhaust full-system 
• Alpha Racing Dashboard carrier 
• Conversion kit on/off (schakelaar ipv contactslot met sleutel) 
• Plug-set (voor verwijderen foutcodes) 
• Alpha Racing Brake-guard 
• Fuel reservoir 
• On-way valve fuel system, 
• Alpha Racing Quick-action fuel cap.
• Alpha Racing Brakeline front
• RK Raceketting 520
• Renthal 520 Rear Sprocket
• Renthal 520 Front Sprocket
• Alpha Racing Fairing-set
• Alpha Racing MRA Windscreen
• Alpha Racing Crash-protectors (frame) 
• R&G Engine covers (3 delig) 
• BMW DDC 
• BMW Shift assist (BLIPPER) 
• Solo2 laptimer
• Nieuwe radiateur

Motor is opgebouwd en geleverd door RR Motorsport. De geometrie is gecontroleerd door Motorceck.
Ketting en tandwielen zijn 8 circuitdagen gebruikt
Incl extra regen wielen set.

Wij plaatsen de motoren zo nauwkeurig mogelijk op internet. Toch kan het gebeuren dat opties foutief worden overgenomen. Controleer of contact ons betreft de werkelijke aanwezigheid van opties die uw aankoop beslissing zouden beïnvloeden!
  • Maak snel een afspraak voor een testrit!
    0318-255835 / info@motormakelaar.com

    Tot ziens bij de CFMOTO dealer van Midden-Nederland!
    Motormakelaar te Lunteren

Opties en Accessoires:
Compleet opgebouwd met:
• Marchesini wielen M7RS glossy black
• Haakse ventielen
• Brembo HPK Supersport 5.5 brake disc front 
• Carbon swingarm protection 
• Carbon frame protection 
• Alpha Racing footpegs 
• Arrow Racing exhaust full-system 
• Alpha Racing Dashboard carrier 
• Conversion kit on/off (schakelaar ipv contactslot met sleutel) 
• Plug-set (voor verwijderen foutcodes) 
• Alpha Racing Brake-guard 
• Fuel reservoir 
• On-way valve fuel system, 
• Alpha Racing Quick-action fuel cap.
• Alpha Racing Brakeline front
• RK Raceketting 520
• Renthal 520 Rear Sprocket
• Renthal 520 Front Sprocket
• Alpha Racing Fairing-set
• Alpha Racing MRA Windscreen
• Alpha Racing Crash-protectors (frame) 
• R&G Engine covers (3 delig) 
• BMW DDC 
• BMW Shift assist (BLIPPER) 
• Solo2 laptimer
• Nieuwe radiateur
• Incl extra regen wielen set
• rijwielgedeelte schadevrij (meetrapport van Motorcheck)
• Motor is opgebouwd en geleverd door RR Motorsport. 

Wij plaatsen de motoren zo nauwkeurig mogelijk op internet. Toch kan het gebeuren dat opties foutief worden overgenomen. Controleer of contact ons betreft de werkelijke aanwezigheid van opties die uw aankoop beslissing zouden beïnvloeden!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Lunteren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion