Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 NK - 2024

Nieuw
Grey
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Inclusief 5 jaar garantie (2+3)

De 450NK is uitgerust met een 449cc parallelle twin-motor, die een indrukwekkend vermogen levert.

Met een maximumvermogen van 35 kW bij 9.500 tpm en een maximumkoppel van 39 Nm bij 7.600 tpm is dit een krachtexplosie. Elk versnellingsniveau roept het gevoel van intense acceleratie op.

Met een krukasverstelling van 270° zorgt het koppel bij lage toerentallen van de motor voor optimale prestaties in de stad. Deze configuratie zorgt voor een krachtige acceleratie in lage versnellingen, waardoor de 450NK een ideale metgezel is op stedelijke wegen.

Het ontwerp met dubbele balansas verbetert de rijervaring nog verder en vermindert effectief trillingen, waardoor je sneller en soepeler kunt accelereren.

 
  • Maak snel een afspraak voor een testrit!
    0318-255835 / info@motormakelaar.com

    Tot ziens bij de CFMOTO dealer van Midden-Nederland!
    Motormakelaar te Lunteren

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorcentrum Lunteren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion