Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 MT - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Nebula Black
Vermogen:
55 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De 700MT vertegenwoordigt het toppunt van vrijheid en verkenning. Hij laat de avontuurlijke geest in rijders ontbranden, verlegt grenzen en ontsluit nieuwe grenzen. Met de 700MT kun je onvergetelijke reizen maken en de schoonheid en sensatie van de wereld als nooit tevoren ontdekken. Hij maakt reizen mogelijk die het voorstellingsvermogen te boven gaan en brengt het verre dichterbij dan ooit tevoren.

De styling van de heeft scherpere lijnen en de zijvleugelbeschermers benadrukken de mech-stijl. De lichtmodellering is geoptimaliseerd, het ontwerp van de meerlijnige lampen is agressiever en de helderheid is verbeterd om de weg beter te bedekken.

Het nieuwe 5-inch TFT-scherm ondersteunt eenvoudige schermprojectie. De oorspronkelijke twee USB type-A pluggen zijn nu aangepast naar één Type-A en één Type-C om te voldoen aan de behoeften van verschillende mobiele apparaten.

Het motorblok van de 700MT is gebaseerd op het bewezen motorplatformontwerp van CFMOTO, een vloeistofgekoelde 693cc tweecilinder lijnmotor met maximaal vermogen van 49 kW bij 9000 t/min en maximaal koppel van 68 Nm bij 6500 t/min, levert een beter koppel bij lage snelheden en biedt tegelijkertijd de standaardmodus en elektronische systeeminterventie voor een soepele rijervaring.

Het brede zadel, de 18 liter brandstoftank en de standaard R17 CST-banden voor en achter maken de 700MT tot een geweldige toerfiets voor lange afstanden. Met optionele zijkoffers en valbaren om gegarandeerd verder te rijden, begint toeren met de 700MT.

Motortype: 2-Cilinder, DOHC 
Cilinderinhoud: 693 cc 
Max vermogen: 49 kW/9000 t/min 
Max koppel: 68 Nm/6500 t/min 
Boring x slag (mm): 83 x 64,0 mm 
Koeling: watergekoeld 
Voeding: EFI 
Ontsteking: ECU
Zithoogte (mm): 820 mm 
Afmetingen (mm): 2180 x 835 x 1332 mm 
Wielbasis (mm): 1425 mm 
Grondspeling (mm): 170 mm  
Inhoud benzinetank (L): 18 L 
Gewicht (kg): 218 kg
Voorvering: Upside down 
Achtervering: Monoshock 
Remsysteem: Dubbele schijf, 2 zuigers, J.JUAN 
ABS: Standaard 
Velg voorwiel: Aluminium gietwiel 
Velg achterwiel: Aluminium gietwiel 
Banden: 120/70 R17 - 160/60R 17

* 5 Jaar (2+3)Garantie *
* ACTIE / ZIJKOFFERSET GRATIS !! *
 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
CPH Motoren
Nieuwe Baan 2
Haaren
Plan de route
06-53209499
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion